بازدید 40948

پاسخ خواننده پاپ به منتقدان اجرایش در تلویزیون

هرگز فکر نمی کردم برعکس گرفتن میکروفن یا تعظیم در برابر ملتی که همه دار و ندارم را از آنها دارم، تا این حد برای بعضی تندروها نگران کننده باشد.
کد خبر: ۴۰۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۴۳ 06 June 2014
خواننده آلبوم «کولاک» پس از انتشار ویدئویی از اجرای پلی بک اش در یک برنامه زنده تلویزیونی و حاشیه‌های فراوانی که در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه ها ایجاد شد، در حالی که در روزهای گذشته درباره این اجرا سکوت کرده بود، در گفت و گویی درباره این ماجرا توضیحاتی داد.

به گزارش موسیقی ما، علی اصحابی که اجرای پلی بک اش در برنامه زنده شبکه «شما» حاشیه‌های زیادی در شبکه‌های اجتماعی و برخی رسانه‌ها به همراه داشت، در ابتدای صحبت هایش درباره آن اجرا و آن شب گفت: «متاسفم که با گذشت این همه سال از آغاز به کار فعالیت های موسیقی ام، همچنان برخی ها با تنگ نظری و اعمال سلیقه شخصی، سعی در تخریب وجهه من دارند!»

وی که در این اجرا در برابر دوربین های پخش زنده و در حالی که اجرایی پلی بک داشت ولی با انرژی و هیجان فراوان و حرکات خاص ظاهر شده، ادامه داد: «تا کی خواننده ها و اهالی موسیقی باید سیبل و قربانی تنگ نظری عده ای خاص باشند؟ باور کنید شدت فشارها به من به قدری بالا بود که به حال و اوضاع موسیقی در کشور و خودم گریه ام گرفته بود. من با آن حرکات فقط خواستم بینندگان برنامه را شاد کنم. مطابق فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ نامگذاری کردند، من هم سعی کردم اندکی به دوستداران فرهنگ و موسیقی حالِ خوب و انرژی مثبت القا کنم.»

این خواننده با «عجیب» توصیف کردن شدت حمله ها به او و نوع اجرایش در این برنامه، توضیح داد: «هرگز فکر نمی کردم برعکس گرفتن میکروفن یا تعظیم در برابر ملتی که همه دار و ندارم را از آنها دارم، تا این حد برای بعضی تندروها نگران کننده باشد. من ده سال تمام است که کار می کنم و از این ده سال، پنج سال اش را ممنوع الکار بودم. در سالهایی هم که فعالیت های رسمی خود را از سر گرفتم، همه حواسم بر این موضوع بود که بتوانم بهترین آثار را برای مخاطبان هنر تولید و ارائه کنم.»

علی اصحابی همچنین درباره توجه ویژه اش به آثار مفهومی و نگاه فرهنگی در کارهای تولیدی خود گفت: «این آقایانی که دارند به من انگ های مختلف می زنند، وقتی من در صفحه شخصی ام برای کمک به معلولین و جانبازان درخواست کمک و اطلاع رسانی کردم کجا بودند؟ چرا وقتی برای امام رضا (ع) قطعه ای را خواندم حتی منتشرش نکردند؟ وقتی برای خرمشهر و شهدا کار زدم حتی باز نشرش نکردند و خبرش را روی خبرگزاری هایشان نرفتند؟ آنها دروغ گو هایی هستند که فقط قصد شان تخریب وجهه هنرمند است. خود من از بطن خانواده شهدا به جامعه هنری معرفی شده ام و حساسیت هایم بیشتر از همه در این قبیل مواقع است. امیدوارم خداوند بزرگ همه ما را به راه راست هدایت کند.»

این خواننده در انتهای صحبت هایش نیز درباره انتشار خبر «برخورد مسئولین صداوسیما با او و ممنوع التصویر شدن اش در رسانه ملی» نیز توضیح داد: «این برنامه سه شنبه به صورت زنده روی آنتن رفت و جمعه هم باز پخش شد. اگر مشکلی داشت، هرگز اجازه بازپخش آن داده نمی شد. احترام خاصی هم به مسئولین صداوسیما داشته و دارم و از حمایت هایشان ممنونم. از همه هوادارانم نیز که در این روزها از انتشار این اخبار ناراحت شدند عذر خواهی می کنم و امیدوارم به زودی با انتشار آثار جدید به دیدار شان بیایم.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴۵
انتشار یافته: ۲۴
انشالله كه موفق باشيد،ولي بايد اين نكته رو هم بدونيد كه شايد بعضي كارها براي تلويزيون ما زود است و بازخورد خوبي نگيريد،شايد طرفداران شما از اين حركات لذت ببرند اما اين مهم است كه آيا همه افرادي كه برنامه را ميبينند هم همين طور هستند؟!
دادا لب میزدی، هماهنگ نبود ریتم بدنت با آهنگ. کسی به میکروفن گیر نداد که
دردوبر تو
وای چقدرم هوادار داری
آیا این حرکات احترام به بیننده است؟با حرکات بهتری هم می توانستید به بیننده احترام بگذارید و این حرکات جلف چه ربطی به فرهنگ واقتصاد دارد؟هرچیزی را برای خودتان توجیه پذیر میکنید.متانت ووقار احترام به بیننده است نو فرهنگ سازی نه جلف بازی .
درود بر تو اریایی .ولی واسه تعظیم دفعه بعد قر و فرش کمتر کن .
چرا مغلطه میکنه؟!!! چه ربطی به نیروهای تندرو داره ؟؟ من به عنوان یه شخص عادی که موسیقی هم خیلی دوست دارم نظرم اینه که ایشون جوگیر شده بودو خیلی خنده دار بود.
الانم خودشو به هرچیزی وصل میکنه که بگه من جوگیر نبودم و یه کار عادی کردم!
اینکار ها رو حتی خواننده های اونور آبی و خارجی هم انجام بدن همه بهش میخندن
اخه نوع اجرای پلی بک چه ربطی به اسم سال داره؟
مثلا پارسال که سال حماسه سیاسی و اقتصادی بود این آقا باید جور دیگه اجرا میکرد؟
به نظر بنده اصلاً نحوه ی اجرا مشکلی نداشت که این همه بزرگش کردین.
فقط اقای خواننده در لب خونی بسیار ضعیف عمل کردید. من فقط این انتقاد را دارم. وگرنه بقیش نه
آقای اصحابی اگه رفتی اونور آب کسی گله ای نمیکنه ! من که خوشحال میشم !
دیدی که اون نمایش مضحکت به جای شاد کردن طرفدارانت همه رو ناراحت کرده
آقای عزیز شمائی که شعر رو حفظ نیستی چرا میای جلو بینندگان آهنگ رو اجرا میکنی؟!!! به مسئولین برنامه بگو آقا من این شعر رو الان آمادگی ندارم نمیتونم اجرا کنم. چرا دیگه مغلطه کاری میکنی و میخوای ربطش بدی به حرکاتت. حرکات شما خیلی زننده نبود ولی لب خونیتون خیلی زننده و بی احترامی به مخاطب بود
همین ایراد هارو گرفتین که تو مملکت ما فرقی بین شادی و عزا نیست . نمیگم کارای این آقا درست بود یا غلط ولی این همه مته به خشخاش گذاشتن هم چیز خوبی نیست .
تابناک هم که این وسط نقشی نداشت
این حرف ها را بزارید کنار .عجب روزگاری که منکر ، معروف و ومعروف ، منکر شده است.یه کم به فکر ودین و آخرت و ابدیت باشید ولو یه احتمال کوچک .
کارت ادامه بده مهم نیستند
به نظر من اجراش فقط عجیب بود در نوع خودش. من به شخصه با اینجور اجراها مشکلی ندارم
اداهاي الكي و بدون ايمان به آن‌ها هيچ فايده‌اي ندارد. ما به عنوان خواننده بايد در خدمت موسيقي اصيل باشيم يا چيزي ديگر؟ آقاي محترم براي خنداندن مردم مي‌توانيم برويم سراغ بازيگري....
بابا باید بابت اجراش جایزه بگیره
کلی مردمو خندوند
اینقدر به این مسائل پیش پا افتاده گیر بدهید تا تمام جوانان جذب کلبپ هپی شوند
یعنی شما در مقابل ملت ایران تعظیم کردی؟؟؟ خداییش برو فیلم رو یک مرتبه ناه کن. چرا مخالفین شما تندرو هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ادبیات شما هم مثل خوانندگی تان است.
من اون اجرای ایشون رو دیدم و حالا با خوندن صحبتهاش بیشتر براش متأسفم که برای توجیه حرکات عجیبش داره از امام رضا و رهبری مایه میذاره.
بنظرم خیلی ناپسنده که بجای شجاعت درپذیرش اشتباهش و تلاش برای اصلاح رفتارش ، افرادی رو که با دیدن حرکات عجیبش متعجب شدن رو تندرو خطاب میکنه.
به عنوان کسی که بطور جدی شاهد این موضوع بودم عرض میکنم که ریشه این مشکلات اینه که صداوسیمای ما بخصوص در زمینه موسیقی بسیار مافیایی اداره میشه و اجاره مطرح شدن استعدادهای ناب رو نمیده درحالی که یه سری افراد با توانایی بسیار ضعیف فقط به دلیل داشتن روابط خاص و زدوبندهای کثیف براحتی میان و درصداوسیما مطرح میشن و نتیجه اش این میشه که روزبروز شاهد افت کیفی موسیقی صداوسیما هستیم، مشکلات فرهنگی این حوزه هرروز بیشترمیشه وگاهگاهی اینطور رفتارهایی رو شاهد هستیم.
ولی حرکاتت خیلی با حال بود. بی زحمت صورتتو بالا بگیر ببینیم چی میخونی. ضمنا قبل لز شبکه شما در شبکه سمنان هم همینطوری اجرا کرده بودند اگر مشکلی داشت به شبکه شما دعوت نمی شد.
زنده باشی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل