بازدید 18161

اطلاعیه راه‌آهن درباره سانحه قطار تهران-مشهد

قطار فوق‌العاده 9 طوس مسافری تهران-مشهد در ایستگاه امروان ساعت 22:10 دچار سانحه شد.
کد خبر: ۴۰۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۶:۱۶ 06 June 2014
روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد، قطار فوق‌العاده 9 طوس مسافری محور تهران-مشهد در ایستگاه امروان از توابع شهرستان دامغان دچار سانحه شد.

به گزارش ایسنا، متن بیانیه روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به این شرح است: «قطار فوق‌العاده 9 طوس مسافری تهران-مشهد در ایستگاه امروان ساعت 22:10 دچار سانحه شد.
سانحه قطار تهران ـ مشهد در دامغان
بر اساس این گزارش، سانحه بر اثر برخورد قطار مسافری با یک رام قطار باری متوقف در ایستگاه صورت گرفته است و به جراحت تعدادی از مسافرین منجر شده که اغلب آنان به صورت سرپایی مداوا و 7 تن به بیمارستان اعزام شده‌اند که حال دو تن از آنان وخیم گزارش شده است.

هم‌اکنون نیروهای امدادی و کمیسیون سوانح راه‌آهن در محل حادثه حاضر و مشغول امدادرسانی می‌باشند. علت بروز سانحه و اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.»

استاندار سمنان روند امدادرسانی به سانحه ریلی را ارزیابی کرد


استاندار سمنان با حضور در شهرستان دامغان، روند امدادرسانی به مصدومان سانحه ریلی قطار تهران ـ مشهد را ارزیابی کرد.

به گزارش فارس از استان سمنان، استاندار سمنان در ساعات اولیه روز جمعه، با حضور در محل سانحه ریلی در شهرستان دامغان که به واسطه آن دو رام قطار مسافری و باری در ایستگاه امروان این شهرستان با یکدیگر برخورد کردند، نحوه امدادرسانی به مصدومان این حادثه، فعالیت گروه‌های امداد و نجات، اوژانس، هلال احمر، پلیس و سایر عوامل دخیل در پی‌گیری این سانحه را مورد ارزیابی قرار داد.
سانحه قطار تهران ـ مشهد در دامغان
محمد وکیلی که به همراه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری سمنان به محل حادثه در حدود 120 کیلومتری مرکز استان سمنان عزیمت کرده بود، با حضور در بخش‌های مختلف قطار مسافری سانحه‌دیده، عمق حادثه و سایر مسائل مرتبط با آن را مورد بررسی قرار داد.
سانحه قطار تهران ـ مشهد در دامغان

سانحه قطار تهران ـ مشهد در دامغان
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر