بازدید 3617

منتجب‌نيا: جمعی به‏شدت از کروبی وحشت دارند

قائم‌مقام حزب اعتماد ملي علي‌رغم حمايت حزب متبوعش از كروبي، نسبت به حضور ميرحسين موسوي در عرصه انتخابات اظهار خشنودي كرد.
کد خبر: ۴۰۳۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۴:۵۹ 11 March 2009
قائم‌مقام حزب اعتماد ملی اظهار داشت: از حضور میرحسین موسوی در عرصه انتخابات کمال استقبال را می‌کنیم.

رسول منتجب‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با تاکید براینکه پیش‌بینی از حضور سه کاندیدا در طیف اصلاح‌طلبان ندارم، ادامه داد: ورود میرحسین موسوی به عرصه انتخابات را مبارک و به نفع نظام می‌دانیم.
وی گفت: در حزب اعتمادملی در مورد حضور میرحسین موسوی و نتیجه انتخابات بحثی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و تنها در جلسات برگزار شده به این نتیجه رسیدیم که باید از حضور مهندس موسوی استقبال کنیم؛ البته نه حمایت، زیرا حزب اعتماد ملی دارای کاندیدای مشخصی است و از کروبی حمایت می‌کنیم.

منتجب‌نیا در ادامه در مورد مسوولیت‌هایی که متوجه رئیس جمهور دهم است، توضیح داد: کار رئیس‌جمهور دهم بسیار دشوار است زیرا مشکلاتی بر اثر سوء مدیریت دولت نهم براي کشور ایجاد شده است که حل آنها دشوار است.

قائم‌مقام حزب اعتمادملی درباره ممانعت از ورود کروبی به دانشگاه و سینما برای سخنرانی در سفرهای اخیر وی تصریح کرد: احساس می‌کنم که جمعی به شدت از حضور کروبی در انتخابات وحشت دارند و از آمدن وی نگران هستند زیرا احتمال رای‌آوری کروبی بالا است و آنها موجودیت جناحی خود را در خطر می بینند.

وی افزود : برخی حاضر به هر رسوایی هستند تا جلوی حرکت رو به جلوی کروبی را بگیرند اما از این موضوع غافل هستند که برخوردها به نفع کروبی است زیرا مردم ما هوشیار می‌شوند که کروبی فردی موثر و مفید است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی