بازدید 11427

ورزشگاه مرغوبکار از استقلال پس گرفته شد

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: ورزشگاه شهید مرغوبکار که متعلق به این اداره بود از باشگاه استقلال پس گرفته شد.
کد خبر: ۳۹۹۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۶ 11 May 2014
رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت: ورزشگاه شهید مرغوبکار که متعلق به این اداره بود از باشگاه استقلال پس گرفته شد.

حسین خبیری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:ورزشگاه مرغوبکار 17سال پیش به دستور رییس جمهوری وقت در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفت اما طی سال های اخیر با توجه به اتمام مدت قرارداد و عدم رسیدگی به وضعیت این ورزشگاه مدیران ورزش و جوانان استان تهران برای پس گرفتن این ورزشگاه تلاش های زیادی انجام دادند که موفق به این امر شدند.



وی اظهارداشت: با تلاش اداره ورزش و جوانان حوزه جنوب غرب تهران، حمایت مدیرکل ورزش وجوانان استان و همچنین پشتیبانی معاونت حقوقی وزارت ورزش و جوانان، ورزشگاه بزرگ شهید مرغوبکار امروز(یکشنبه) با حضور نماینده باشگاه استقلال به طور رسمی به اداره ورزش و جوانان جنوب غرب پایتخت تحویل داده شد.

رییس اداره ورزش و جوانان جنوب غرب تهران گفت:این اداره قصدداردبا مشارکت شهرداری وحمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان و همچنین وزارت ورزش و جوانان نسبت به بازسازی این مجموعه وتبدیل آن به مجموعه تفریحی وورزشی جهت استفاده مردم شریف و جوانان مستعد استان تهران به ویژه حوزه جنوب غرب اقدام کند.

ورزشگاه شهید مرغوبکار در منطقهٔ خیابان رجایی ، هزار دستگاه نازی آباد قرار دارد که در سال ۱۳۷۶ با موافقت رئیس جمهور وقت به مدت ۲۰ سال در اختیار استقلال قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل