بازدید 19964

استفاده از تخم‌مرغ براي زيبايي پوست

يک تخم‌مرغ را برداريد و سفيده و زرده آن را از هم جدا نماييد. سفيده آن را آنقدر بزنيد تا کاملا سفت شود. سپس آن را روي صورت خود بگذاريد. پس از خشک شدن آن بر روي پوست، مي‌توانيد صورت خود را با آب ولرم بشوييد. اين ماسک به سفت شدن فوليکول‌ها و درمان آکنه کمک مي‌کند.
کد خبر: ۳۹۸۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۸ 08 May 2014
روزنامه مردم سالاری در بخش سلامت در تاثیر استفاده از تخم مرغ بر پوست روش های آن را توضیح داد:

1- درمان شل شدگي پوست: يک تخم‌مرغ را برداشته و آنقدر آن را با همزن بزنيد تا پر از کف شود. سپس آن کف را بر روي تمام پوست صورت و گردن خود بماليد. صبر کنيد تا آن، کاملا بر روي پوست شما خشک گردد. سپس آن را با آب ولرم بشوييد. با انجام اين عمل، پوست شما بهبود يافته و سفت مي‌گردد.

2 - سفيده تخم‌مرغ، سفت‌کننده منافذ پوست مي‌باشد: يک تخم‌مرغ را برداريد و سفيده و زرده آن را از هم جدا نماييد. سفيده آن را آنقدر بزنيد تا کاملا سفت شود. سپس آن را روي صورت خود بگذاريد. پس از خشک شدن آن بر روي پوست، مي‌توانيد صورت خود را با آب ولرم بشوييد. اين ماسک به سفت شدن فوليکول‌ها و درمان آکنه کمک مي‌کند.

3- تخم‌مرغ مي‌تواند پف زير چشم را نيز کاهش دهد: به منظور درمان، با پوشش نازکي از سفيده تخم‌مرغ، زير چشم خود را پوشش دهيد و بگذاريد 10 دقيقه به همان حالت بماند. سپس با آب سرد، پوست خود را بشوييد. استفاده از سفيده تخم‌مرغ، يک روش درماني ساده پف چشم محسوب مي‌گردد.

4- رفع چربي پوست: کساني که پوست چرب دارند، سفيده يک تخم‌مرغ را خوب بهم بزنند و آن را با کمي‌آرد جوي دو سر مخلوط کنند. اين ترکيب را بر روي پوست صورت و گردن خود قرار دهند.

توجه: زماني که از ماسک‌هاي تخم‌مرغ استفاده مي‌کنيد، پوست خود را کاملا بي حرکت نگه داريد و از خنديدن و صحبت کردن و حرکاتي مانند آنها اجتناب نماييد تا پوست شما دچار کشيدگي و چروک نگردد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار