بازدید 9011

نتایج غیر رسمی آراء در انتخابات عراق

شمارش آراء انتخابات پارلمانی عراق حاکی از آن است که ائتلاف دولت قانون در اغلب استانهای این کشور به استثناء استان الانبار پیشتاز است و بیشترین آراء انتخاباتی را به خود اختصاص داده است.
کد خبر: ۳۹۷۵۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۹ 03 May 2014
نتایج غیر رسمی شمارش آراء انتخابات پارلمانی عراق از پیشتازی ائتلاف دولت قانون در اغلب استانهای این کشور حکایت دارد.

به گزارش مهر، شمارش آراء انتخابات پارلمانی عراق حاکی از آن است که ائتلاف دولت قانون در اغلب استانهای این کشور به استثناء استان الانبار پیشتاز است و بیشترین آراء انتخاباتی را به خود اختصاص داده است.
 
پس از ائتلاف دولت قانون به رهبری نوری المالکی، جریان صدر در رتبه دوم و سپس فراکسیون المواطن با اختلاف اندکی از جریان صدر در رتبه سوم قرار دارد.
 
حزب دموکراتیک کردستان نیز در مرتبه چهارم قرار دارد و فهرست متحدون نیز در مرحله پنجم و فهرست الوطنیه به ریاست ایاد علاوی در مرحله پنجم قرار دارد. فهرست التغییر و ائتلاف العربیه به ریاست صالح المطلک مکانهای نهم و دهم قرار دارد.
 
حزب الفضیله، التیار المدنی، ائتلاف العراق و دیاله هویت ما است و جمعیت سازندگی و عدالت و اتحاد اسلامی کردستان به ترتیب در مکانهای بعدی قرار دارند.
 
گفته می شود این نتایج هنوز رسمی نیست و بنا بر اعلام کمیساریای عالی انتخابات عراق، نتابج رسمی طی 20 روز آینده اعلام خواهد شد.
 
کارشناسان و تحلیلگران بر این باور هستند که تشکیل دولت جدید در عراق حدود یک سال به طول خواهد انجامید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار