بازدید 8279

حرکت کشتی زائران عتبات عالیات، اول اردیبهشت

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از راه اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر ـ بصره خبر داد.
کد خبر: ۳۹۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۰ 13 April 2014
مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر از راه اندازی خط مسافری دریایی خرمشهر ـ بصره خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت راه و شهرسازی ، عادل دریس گفت : در چارچوب تأکیدات مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت های پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر، ترویج فرهنگ دریایی و پیوند بیش از پیش مردم با دریا و همچنین به منظور رفاه حال زائران عتبات عالیات، با همکاری شرکت کشتیرانی هوپاد دریا، خط مسافری دریایی خرمشهر – بصره راه اندازی می شود و اولین کشتی همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها (اول اردیبهشت) بندر خرمشهر را به مقصد بندر بصره عراق ترک خواهد کرد.

وی ادامه داد: از این پس هموطنان عزیز می توانند از طریق مرز دریایی خرمشهر و مراجعه به پایانه بین المللی مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر، بصورت انفرادی یا کاروانی به عراق سفر کنند.

دریس اظهار داشت : با توجه به مسافت نزدیک بندر خرمشهر تا بندر بصره عراق، با شرکت کشتیرانی طرف قرارداد توافق شد که در صورت استقبال هموطنان و زائرین عراقی، تعداد سفرها و کشتی های فعال در این خط افزایش یابد.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر با اشاره به فعالیت خط مسافری دریایی خرمشهر- کویت از این بندر افزود: پایانه مسافری دریایی خلیج فارس بندر خرمشهر با دو پست اسکله و ظرفیت جابجایی بیش از 1200 نفر در روز، مجهزترین پایانه مسافری دریایی منطقه است که مطابق با استانداردهای بین المللی فعالیت می کند.

مسافران و زائران عتبات عالیات می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 06324220730 و 06324227701 شرکت کشتیرانی هوپاد دریا ( شعبه خرمشهر) تماس بگیرند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار