بازدید 65407

مرزبانان ایرانی آزاد شدند

لحظاتی پیش یک مقام آگاه گفت:‌ این سرباز‌ان ساعاتی پیش، از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل ، تحویل مقامات ایرانی حاضر در پاکستان شدند. مرزبان ایرانی هنوز وارد خاک کشور نشده اند و هم اکنون در اختیار مقامات ایرانی و پاکستانی و در خاک این کشور هستند. هنوز شمار مرزبانان آزاد شده مشخص نیست.
کد خبر: ۳۹۰۲۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۰ 04 April 2014
اخبار ضد و نقیض درباره آزادی مرزبانان ایرانی همچنان ادامه دارد؛ اخباری که برخی از مقامات وزارت کشور همچنان این اخبار را تأیید نمی‌کنند.

به گزارش «تابناک»، از روز گذشته، موج خبری درباره آزادی مرزبانان ایرانی از سوی شبکه‌هایی خاص مانند العربیه آغاز شد. این شبکه خبری به نقل از گروه تروریستی جیش العدل در حالی خبر آزادی مرزبانان را مخابره می‌کرد که هیچ خبری از آنان نبود و مقامات محلی و مرکزی همچنان در برزخ تأیید یا رد خبر بودند.

در همین زمینه، یک مقام مسئول در وزارت کشور در گفت‌و‌گویی در خصوص ادعای یکی از سایت‌های خبری مبنی بر آزادی پنج مرزبان ربوده شده ایرانی گفت: تا این مرزبانان را نبینیم و تماس با آنان نداشته باشیم، آزادی شان را تأیید نمی‌کنیم.

همچنین دقایقی پیش، استاندار سیستان و بلوچستان هم گفت که نمی‌تواند خبر آزاد شدن این مرزبانان را تأیید یا تکذیب کند.

با وجود این، لحظاتی پیش یک مقام آگاه در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به خبر آزادی مرزبانان ربوده شده در سراوان گفت: ‌ این سرباز‌ان ساعاتی پیش، از سوی گروهک تروریستی جیش‌العدل تحویل مقامات ایرانی حاضر در پاکستان شدند.

گفتنی است، هنوز مشخص نیست مرزبان آزاد شده چند تن هستند. در واقع مشخص نیست، دانایی فر که ادعا شده بود به شهادت رسیده در میان آزاد شده‌ها هست یا به شهادت رسیده است!

اخبار تکمیلی در این باره منتشر خواهد شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل