بازدید 5540

کسر امتياز از نفت مسجدسليمان ظلم است

کد خبر: ۳۸۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۱ 28 March 2014
مديرعامل باشگاه نفت گفت: کسر امتياز در چنين شرايطي ظلم بزرگي به مردم مسجدسليمان و ايل بختياري به شمار مي‌رود.

به گزارش فارس، منصور قنبرزاده در خصوص کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان گفت: مسجدسليمان يک منطقه محروم در خوزستان است و تيم نفت اين شهر از تماشاگران و هواداران زيادي بهره مي‌برد که شاهد آن حضور 20 هزار نفر در هر بازي است و به نظر رأيي که اعلام شده است با توجه به اينکه نفت شانس صعود به ليگ برتر را دارد و فقط 2 هفته به پايان رقابت‌هاي ليگ دسته يک مانده رأيي ناعادلانه به شمار مي‌رود.

وي ادامه داد: با وجود ارادتي که به بهروان دارم اما اگر آرشيو را ببينيد متوجه مي‌شويد که او همواره اعلام کرده بود اگر نفت مسجد سليمان به ليگ برتر صعود کند اجازه نخواهد داد اين تيم شرايط ميزباني در ليگ برتر را داشته باشد چون از نگاه او ورزشگاه مسجدسليمان استانداردهاي لازم را ندارد.

قنبرزاده تأکيد کرد: نفت هم‌اکنون در کورس قهرماني ليگ دسته يک است و با وجود اين علاقمنداني که دارد، زمان اعلام رأي درست نبود چرا که مي‌تواند از لحاظ روحي و رواني تيم را دچار دردسر کند.

مديرعامل نفت تهران گفت: هواداران نفت از ايل بختياري به شمار مي‌روند و درست نيست اين ايل محروم و زحمتکش اين چنين حقشان ضايع شود. بنده با مکاتباتي که با عنوان عضو هيأت رئيسه با فدراسيون داشتم اين موضوع را تا آخر پيگيري خواهم کرد و از جامعه مطبوعاتي هم مي‌خواهم اين کار را انجام دهند. در اين موقعيت که تنها يک بازي ديگر براي نفت باقي مانده است چنين رأيي را عادلانه نمي‌دانم و حتما بايد در آن تجديدنظر صورت گيرد. من حتي معتقدم دوستان مي‌توانستند در موقعيت فعلي، براي نفت مسجدسليمان جرايم نقدي و يا هر نوع جريمه ديگر را در نظر بگيرند واين برخورد با اين تيم عادلانه نبود.

قنبرزاده با بيان اينکه فوتبال از مسجدسليمان به کشورمان شناخته شد، يادآور شد: اين ظلم به مردم خوزستان، مسجدسليمان و ايل بختياري است که شديدا اين تيم را دوست دارند و بعد از سال‌ها روزنه اميدي در بين آنها ايجاد شده است بنابراين به عنوان سخنگوي باشگاه نفت خواستار تجديدنظر در رأي کسر يک امتياز از باشگاه نفت مسجدسليمان هستم تا اميدواري هواداران پس از سال‌ها تبديل به يأس نشود.

وي در مورد برتري نفت تهران مقابل استقلال در هفته بيست و هشتم ليگ برتر گفت: براي اين پيروزي به واقع خدا به ما کمک کرد با اين حال دو بازي فينال ديگر هم داريم و باز هم توکل‌مان به خداست. هر دو بازي آينده ما سخت است و من حتي معتقدم گسترش فولاد حريفي دشوارتر از سپاهان برايمان به حساب مي‌آيد اما ما بازي به بازي جلو مي‌رويم و اميدوارم در نهايت بتوانيم سهميه آسيا را به دست بياوريم. نتيجه دست خداست اما تمام برنامه‌ريزي‌هاي ما موفقيت در دو بازي آينده است.

قنبرزاده در مورد اينکه آيا با گل‌محمدي براي حضور در تيم ملي صحبتي شده است يا خير، گفت: تمام تمرکز ما روي دو بازي باقيمانده بازي نفت است و قطعا گل‌محمدي هم چنين شرايطي را دارد. بنابراين در اين خصوص پس از بازي‌هاي ليگ با او صحبت خواهيم کرد و پس از پايان ليگ هر اتفاقي که بيفتد خير است.

وي در پايان در مورد اينکه آيا باشگاه نفت تمايل به تمديد قرارداد با گل‌محمدي را دارد يا خير، گفت: يحيي مربي اخلاق‌مدار و جوان موفقي است و حتي شايستگي اين را دارد که به تيم ملي کمک کند. ما نيز تمايل داريم تا قراردادمان را با گل‌محمدي تمديد کنيم و پس از دو بازي باقيمانده حتما مذاکرات‌مان را با او آغاز خواهيم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل