بازدید 4629

شناسنامه دار کردن مناطق عملیاتی آغاز شد

کد خبر: ۳۸۸۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۶ 24 March 2014
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: شناسنامه دار کردن مناطق عملیاتی که از منویات رهبر معظم انقلاب بود را آغاز کردیم.

سرهنگ نادر ادیبی در گفتگو با مهر با اشاره به دیدار دست اندرکاران راهیان نور کشور را رهبر معظم انقلاب اسلامی در آخرین روزهای سال ۱۳۹۲ اظهار کرد: بعد از آن دیدار تحقق منویات رهبر انقلاب به خصوص در مورد «زیارت با معرفت» مناطق عملیاتی از سوی راهیان نور، در سرلوحه فعالیت های اعضای ستاد راهیان نور قرار گرفت.

وی افزود: بر همین اساس شناسنامه دار کردن مناطق عملیاتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود را آغاز کرده ایم. در همین راستا کتاب ها و جزوه هایی برای شناسنامه دار کردن این مناطق آغاز شده است.

ادیبی افزود: در نظر داریم در ایام راهیان نور امسال بتوانیم به سرعت، تعدادی از این کارها را به سرانجام رسانده و به زائران تقدیم کنیم. امیدواریم این امر محقق شود و مقدمات زیارت خوب برای همگی فراهم شود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با تاکید بر لزوم هوشیاری مسئولان نسبت به تلاش غرب برای نفوذ و تاثیرگذاری بر فرهنگ ایرانی و اسلامی کشور بیان کرد: در حوزه خانواده و آموزش وسایر محورهای حوزه فرهنگ باید بیشتر کار کنیم و زمینه برای ورود مردم به کار فراهم شود به ویژه برای افراد با انگیزه ای که در عین پایبندی به مبانی ارزشی اسلام و انقلاب و هویت دینی و ملی کشور قدرت نوآوری و خلاقیت نیز دارند.

ادیبی تصریح کرد: غرب با امکانات رسانه ای بسیار گسترده از همه گونه امکان برای تاثیرگذاری و نفوذ برخوردار بوده و از آن استفاده می کند بنابراین ما نیز باید با هوشیاری در مدیریت فرهنگی کشور به ویژه در شاخه های ادبیات و هنر در خدمت هدایت مردم به سمت فرهنگ مقاومتی گام برداریم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل