بازدید 69054

ادعای جالب یک زن درباره سرنوشت هوایپیمای مفقود شده مالزیایی

از بیش از ده روز پیش که یک هواپیمای غول پیکر خطوط هوایی مالزی بدون به جا گذاشتن هیچ نشانه ای از خود ناپدید شده، بحث ها، شایعات و گمانه های متعددی درباره سرنوشت این هواپیما درگرفته است. اما در تازه ترین و شاید جالب ترین مورد، یک زن مدعی شده سقوط این هواپیما را به چشم دیده است.
کد خبر: ۳۸۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۳:۰۵ 21 March 2014
ادعای جالب یک زن درباره سرنوشت هوایپیمای مفقود شده مالزیایی
از بیش از ده روز پیش که یک هواپیمای غول پیکر خطوط هوایی مالزی بدون به جا گذاشتن هیچ نشانه ای از خود ناپدید شده، بحث ها، شایعات و گمانه های متعددی درباره سرنوشت این هواپیما درگرفته است. اما در تازه ترین و شاید جالب ترین مورد، یک زن مدعی شده سقوط این هواپیما را به چشم دیده است.

به گزارش «تابناک»، روزنامه «استار» مالزی بر اساس اظهارات یک زن اهل این کشور این گمانه را مطرح کرده که پرواز شماره 370 خطوط هوایی مالزی، در دریای «آندامان» سقوط کرده و سپس هزاران کیلومتر آن سوتر به سمت نوب اقیانوس هند برده شده است.

به نوشته این روزنامه، «رجا دلاله رجا لطیفه»، یک زن 53 ساله مالزیایی، مدعی شده زمانی که در تاریخ 8 مارس از زیارت خانه خدا در مکه به کوالالامپور بازمی گشته، هواپیمای مفقود شده مالزیایی را دیده که بخشی از آن در آب فرو رفته است.

رجا می گوید که با پرواز ساعت 3:30 صبح به وقت عربستان (8:30 به وقت مالزی) از جده به کوالالامپور در حرکت بوده و وقتی هواپیما بر قرز شهر «چنای» در جنوب اقیانوس هند می رسد، وی چیزی عجیب در اقیانوس می بیند که شبیه یک هواپیما بوده است.

وی می گوید که اصولاً نمی تواند وقتی سوار هواپیماست به خواب برود و عادت دارد که از پنجره هواپیما بیرون را نگاه کند. به گفته این زن، زمانی که شیء شبیه به هواپیما مشاهده شده، وی با کنترل نقشه آنلاین موجود در هواپیما متوجه موقعیت مکانی خود که بر فراز شهر چتای بوده، شده است. رجا می گوید با دقت بیشتر متوجه شده چیزی که در حال فرو رفتن در آب است، قطعاً یک هواپیماست؛ اما زمانی که دوستانش را بیدار کرده، آن ها فقط به وی خندیده اند.

با این حال، یک خلبان به این روزنامه مالزیایی می گوید با توجه به اینکه در مسافت های طولانی مانند سفر رجا، هواپیما در ارتفاعی حدود 35 هزار پایی پرواز می کند، امکان اینکه کسی بتواند چیزی را در آب اقیانوس مشاهده کند، وجود ندارد. اما رجا می گوید مطمئن است که هواپیما را دیده و در این باره دروغ هم نمی گوید. وی می گوید پس از پیاده شدن از هواپیما موضوع را با فرزند خود در میان گذاشته و تازه متوجه شده که در همان ساعت، هواپیمایی در آسمان ناپدید شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲۷
گفته شده بود مردم جزایر مالدیو هم شی نورانی و در حال سوختن را دیدن که به آب افتاده اما بعد از پیگیری مقامات مشخص شد واقعیت نداره، بیشترین احتمال اینه که خلبان با انگیزه های مبهمی هواپیما رو به جایی دور از دسترس رادار ها برده، و یا در جایی دور افتاده سقوط کرده
چطور دیده ولی خلبان ندیده
امکان دارد درست باشد
جالبتر از اون زن شمائین که این چرندیات رو می نویسین.
هواپیما در ارتفاع بالا هم از زمین قابل مشاهده است پس بر عکس آن هم امکان پذیر است. اما هواپیما معمولا پس از برخورد با آب متلاشی می شود و به قطعات کوچکتر تبدیل می شود و ددن آن از بالا بدون دوربین بعید است!!!!
یه ذوقی به خرج میدادید و یه نقشه میذاشتید ،ببینیم آندامان کجاست؟چتای کجاست؟
باید روی چشمهای عقابی این خانم مطالعه شود
سال نو مبارک.

دوستانی که به حرف این خانم خندیدند نیز از سفر حج برمیگشتند؟!!! چقدر مومن بودند!
اين زن 53 ساله رو تو خيابون هاي كوالالامپور نميتونه خونشو پيدا كنه از كجا فهمميده الان تو هوا كجاس
آخه اين اراجيف ارزش خبری دارد!!!
منم دیشب خواب پدربزرگم رو دیدم.
تابناک خواهش میکنم اینو بعنوان یک خبر تیتر کن
هر چی باشه از ادعای یک پیرزن مالزیایی که مهمتره
با سلام. اين خانم براي ديدن از راه دور احتياج به دوربين هم ندارد.جل الخالق
بنده خدا چرا باید دروغ بگوید کسیکه از سفر حج برمیگشته وتازه قبل از مطلع شدن از سقوط هواپیمای مالزیایی به اطرافیانش محل فرو رفتن هواپیمایی به اقیانوس را نشان داده است
بهتر بود به حرفهای ایشون هم ارزشی قائل میشدند و اونجارا هم کاوش میکردند
اگر حرف این خانم درست باشد،پس چه کسی آنرا هزاران کیلومتر بسمت جنوب اقیانوس هند رانده است؟ساکنان یک جزیره در جنوب مالدیو هم مدعی دیدن این هواپیما در حلا پرواز در ارتفاع کم شده اند.حقیقت چیست؟ چرا دولت چین و دولت مالزی واقعیت را به مردم دنیا نمی گویند؟ماهواره ها میتوانند اشیائ در حد 2-3 متر را عکسبرداری کنند.چرا حقیقت کتمان شده است؟
اگه راست گفته باش باید بهش گفت ایول به اون سوی چشمات که از اون ارتفاع تونسته تشخیص بده .
باتوجه به قدرت راداری چین وآمریکا معلومه که اون هامیدونن چه سرهواپیما اومده موندم چرانمیگن آخه
یعنی اگه منم ادعا کنم که یه هواپیما رو دیدم همینطوری تابی و روزنامه استار مالزی میان پخشش میکنن؟؟!!!!!! چه جالب!!!!!مشهور شدن چقدرررررر راحت شده
این هواپیما به یک دنیای موازی منتقل شده
and you publish such a baseless claim???
...هر چیزئ ممکن باشه
نمیشه اون منطقه رو گشت؟خیلی وسیعه؟
احتمالا هواپیما سقوط نکرده و در مکانی امن نگهداری می شود مسافران هم در سلامت کامل هستند جعبه سیاه فعال نیست و مسئله زنگ خوردن مبایلها هم دروغ است
باید سفر بهش و تحریم کرد
به دلیل قطع سیستم های مخابراتی هواپیما در سربزنگاه و پیام مرموز خلبان باهوش و مجرب هواپیما، بعید است حادثه ای به جز سرقت رخ داده باشد
فرضیاتی چون سرقت توسط عوامل روسیه یا چین جهت انحراف افکار عمومی از مساله اکراین، و انتقال به چین یا اقیانوسیه به واقعیت نزدیک ترند.
چه ادعای عجیبی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بینایی انسانها با هم فرق دارد و احساساتشان . ممکن است واقعا همینطور باشد .
دوربینی چشم، همزاد پیرچشمی هست،پس بعید نیست این حاج خانم بتونه از فاصله تقریبا 11 کیلومتری این هواپیما رو ببینه!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار