بازدید 3693

حاشيه‌ بازي پرسپوليس ـ صبا-1

کد خبر: ۳۸۰۸۱۷
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۷ 21 February 2014
مربي دروازه‌بان‌هاي تيم فوتبال صبا پس از حضور در زمين براي گرم کردن، برخورد گرمي با بازيکنان پرسپوليس داشت.

تيم‌هاي فوتبال پرسپوليس و صباي قم در چارچوب هفته بيست و هفتم ليگ برتر از ساعت 16 امروز در ورزشگاه آزادي به مصاف يکديگر خواهد رفت که حاشيه‌هاي قبل از اين بازي را در زير مي‌خوانيد.

به نقل از فارس، سعيد عزيزيان، مربي دروازه‌بان‌هاي تيم صبا وقتي براي گرم کردن با دروازه‌بان‌ها به داخلي زمين آمد برخورد بسيار گرمي با دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس داشت و به همين دليل هواداران پرسپوليس او را تشويق کردند.

*صبايي‌ها نيز برخورد بسيار گرمي با محمد دايي داشتند و همه آنها از او براي حضور در زمين رخصت گرفتند.

* اما اتفاق عجيب اين بود که در حين جمع کردن بازيکنان افرادي با کاورهاي حراست وزارت ورزش از بهزاد غلامپور و پيام صادقيان مصاحبه مي‌گرفتند که اين موضوع در وسط زمين در نوع خود عجيب و جالب بود.

* حدود دو هزار هوادار تا به اين لحظه در ورزشگاه آزادي حضور دارند و براي تشويق تيم خود به ورزشگاه آمدند.

*سيد جلال حسيني علي‌رغم سه کارته بودن همراه با 11 بازيکن پرسپوليس با لباس گرم به داخل زمين آمد و به آنها روحيه مي‌داد او در بازي امروز محروم است. اين بازيکن حتي هماره با پرسپوليسي‌ها به اردو هم رفته بود.

*برخورد گرم بازيکنان صبا و پرسپوليس نيز در نوع خود بسيار جالب بود.

*صحبت‌هاي خلعتبري با عباس‌زاده و معرفي مدافعان صبا براي او در نوع خود بسيار جالب بود.

*هواداران پرسپوليس استقبال بسيار گرمي از مهرداد پولادي مدافع قرمزپوشان داشتند که پس از چند مدت رفع دوران مصدوميت امروز براي اولين بار در ترکيب اصلي قرار گرفت.

*باز هم قسمت جايگاه و روبروي جايگاه به دليل فروش بليت‌هاي الکترونيکي باعث شده تا هواداران کمي در اين دو قسمت حضور داشته باشند.

*رضا عنايتي نيز در هنگام گرم کردن بازيکنان پرسپوليس به ميان انها رفت و با تمام بازيکنان و محمد دايي روبوسي کرد. دايي نيز با دست زدنش اين کار عنايتي را مورد تشويق قرار داد.

*حضور محمد نوري بر روي نيمکت نيز در بازي امروز در نوع خود بسيار عجيب بود. مسئولان صبا با اين بازيکن برخورد بسيار گرمي داشتند.

*جولان موتورسواران نيز در مقابل درب غربي ورزشگاه آزادي ديده مي‌شد.

*هواداران پرسپوليس همچنين قبل از بازي امروز با تشويق صادقيان عليه مجيدي شعار دادند و با تشويق دايي عليه قلعه‌نويي شعارهايي مي‌دادند.

*مسئولان باشگاه پرسپوليس به منظور رفاه حال نيلسون دروازه‌بان برزيلي خود براي او ماشيني را به صورت کرايه‌اي تهيه کرده بودند و در اختيار اين دروازه‌بان قرار دادند اما به دليل عدم پرداخت کرايه 5 ميليون توماني اين ماشين، آژانس مورد نظر خودروي نيلسون را از وي گرفته و اعلام کرده که حاضر نيست به دليل برخي بدقولي‌ها اين ماشين را ديگر در اختيار نيلسون بگذارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار