بازدید 6841

جزئیاتی از نامه جبهه پیروان به روحانی

کد خبر: ۳۸۰۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۷ 20 February 2014
نایب رئیس جبهه پیروان گفت: نامه جبهه پیروان به مقام معظم رهبری مربوط به اواخر دولت دهم بوده و ما در دولت یازدهم نامه‌ای به رهبری نداده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ نایب‌رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در اجلاسیه جبهه پیروان از نامه محرمانه اخیر این جبهه به مقام معظم رهبری و حجت‌الاسلام روحانی خبر داد.

محسن کوهکن نایب‌رئیس جبهه پیروان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، در همین زمینه و درباره جزئیات این نامه محرمانه اظهار داشت: جبهه پیروان در جلسات پنجشنبه شورای مرکزی خود مسائلی مطرح می‌کند که مهم بودن این موضوعات باور همه اعضاست.

کوهکن افزود: گاهی این مسائل در قالب یک بیانیه یا نامه‌ای به رئیس‌جمهور مطرح می‌شود و این سابقه نیز دارد.

نایب رئیس جبهه پیروان ادامه داد: نظر جبهه پیروان در این‌گونه موارد اطلاع‌رسانی، تبیین و انجام تکلیف است از این رو این مسائل را رسانه‌ای نمی‌کند.

وی با اشاره به علنی شدن نامه جبهه پیروان به روحانی گفت: ما در نامه اخیری که به روحانی نوشتیم تحلیل خود را درباره مسائل مختلف به خصوص مسائلی که پیش‌درآمد است، ارائه دادیم و پیشنهاد خاصی مطرح نکردیم.

کوهکن در پایان تصریح کرد: نامه جبهه پیروان به مقام معظم رهبری مربوط به اواخر دولت دهم بوده و ما در دولت یازدهم نامه‌ای به رهبری نداده‌ایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل