بازدید 6902

نظر مارادونا درباره قهرمان جام جهانی برزیل

کد خبر: ۳۷۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۶ 12 February 2014
اسطوره فوتبال جهان در اظهارنظری عجیب برزیل را قهرمان جام جهانی 2014 دانست.

به گزارش ایسنا، دیگو مارادونا در جام جهانی 2010 هدایت آرژانتین را بر عهده داشت و پس از آن به فوتبال امارات رفت تا در این تیم به مربیگری بپردازد.

مارادونا که در حال حاضر در دوبی به سر می‌برد درباره تیم سابق خود ناپولی که این روزها در رده سوم جدول ایتالیا قرار دارد گفت: هنوز هم بازی های ناپولی را از تلویزیون تماشا می کنم که آخرین آنها بازی برابر رم بود. باید بگویم که کیفیت بازی آنها بسیار بالا رفته است و نمایش های قابل تحسینی را از شاگردان بنیتس شاهد هستیم. متاسفانه ترکیب بازیکنان ناپولی، مانند زمان ما قوی نیست. ما قادر بودیم هر تیمی را به راحتی شکست دهیم. آن تیم ناپولی واقعا یک تیم ویژه بود که تفاوت زیادی با تیم های دیگر داشت. البته در حال حاضر نیز ناپولی بازیکنان خوبی از جمله گونسالو هیگواین را در ترکیب خود دارد اما با تیم زمان ما فرق دارد.

مارادونا در ادامه درباره ماریو بالوتلی مهاجم یاغی فوتبال ایتالیا گفت: بالوتلی بازیکن خوبی است. من بسیار به این موضوع علاقه مندم که روزی مربی بازیکنی مثل او شوم.

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین که رابطه خوبی با رئیس فدراسیون این کشور ندارد در پایان درباره اینکه چه تیمی به قهرمانی در جام جهانی برزیل خواهد رسید گفت: قطعا، برزیل جام جهانی را می برد. حتی با وجود آرژانتین! آرژانتینی ها در صورتی که می خواهند در جام جهانی به موفقیت برسند ، باید مشکلات خط دفاعی خود را هر چه سریعتر حل کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست