بازدید 8698

انتقاد روحانی از سوالات مکرر از وزیران

به گفته جعفری، روحانی در این جلسه با انتقاد از سئوالات مکرر از وزیران، گفته است من نمی گویم نباید از وزیران سئوال نشود اما سئوال از وزیران نباید وظیفه نمایندگان شود.
کد خبر: ۳۷۷۶۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴ 10 February 2014
نماینده مردم بجنورد با اشاره به دیدار نمایندگان استان خراسان شمالی با رئیس جمهور گفت: روحانی از نحوه توزیع سبد کالا متاثر بود و همچنین تاکید داشت که سوال از وزیران وظیفه نمایندگان نشود.

به گزارش مهر، قاسم جعفری نماینده بجنورد درباره دیدار نمایندگان خراسان شمالی با رئیس جمهور اظهار داشت: در ابتدای جلسه بنده به عنوان رئیس مجمع نمایندگان راجع به ایام الله دهه فجر توضیحاتی ارائه کردم.

وی با بیان اینکه در این جلسه انقلاب را از سه منظر اهداف و آرمان های انقلابی، دستاوردها و آسیب ها مورد بررسی قرار دادیم، گفت: در این 35 سال کارهای بزرگ و ناشدنی انجام شد و در عرصه دفاع، تکنولوژی و سیاست داخلی و خارجی دستاوردهای شگرفی داشته ایم اما باید بپذیریم راه طولانی در پیش داریم.

جعفری با اشاره به سخنان خود در این نشست، گفت: از آنجا که قانون اساسی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است درخصوص آن و چگونگی رعایت اصول قانون اساسی مباحثی مطرح شد. همچنین در این جلسه به بحث عدالت، رفع تبعیض و توسعه متوازن منطقه ای تاکید کردیم.

این نماینده مجلس با اشاره به نوپا بودن استان خراسان شمالی افزود: در استان خراسان شمالی با توجه به نوپا بودن انتظار می رود با وجود عقب ماندگی هایی که وجود دارد مصوبات دوره های مختلف هیات دولت و سفر مقام معظم رهبری اجرایی شود.

به گفته جعفری، هیات دولت نیز بر اهتمام مصوبات سفر مقام معظم رهبری به این استان تاکید کرد.

جعفری نکته دیگری را که در جلسه با رئیس جمهور بر آن تاکید شده بود بحث اعتدال دانست و گفت: به آقای رئیس جمهور گفتم یکی از موارد شما شعار اعتدال و فراجناحی عمل کردن بود که در استان ما خیلی تجلی نداشته است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: احداث راه آهن گرگان – بجنورد- مشهد، بحث های پایه ای بودجه، میانگین درآمد سرانه استان، آمایش سرزمینی و احداث آزاد راه حرم تا حرم از دیگر موضوعات این جلسه بود.

به گفته جعفری، روحانی در این جلسه با انتقاد از سئوالات مکرر از وزیران، گفته است من نمی گویم نباید از وزیران سئوال نشود اما سئوال از وزیران نباید وظیفه نمایندگان شود.

جعفری در پیشنهاد به روحانی در خصوص تعداد سئوالات از وزیران گفت: به وزیران و معاونان پیشنهاد دادیم در جلسات کارشناسانه در کمیسیون های تخصصی و مجامع استانی حضور داشته باشند تا دیگر نیازی به سئوال و تذکر نباشد.

این نماینده مجلس توزیع سبد کالا در میان خانوارها را یکی دیگر از مباحث مطرح شده در جلسه با رئیس جمهور دانست و گفت: روحانی اظهار داشت که سبد کالا به قصد کمک به مردم آسیب پذیر بوده است و در ابتدا فقط بحث کمک به افراد تحت کمیته امداد و بهزیستی مطرح بوده که بعدا هر یک از دوستان گروه های دیگری را به آن اضافه کردند.

جعفری با بیان اینکه رئیس جمهور از شیوه توزیع کالا متاثر بوده است، اظهار داشت: روحانی از نبود آمارهای دقیق انتقاد کرد و گفته است ما سامانه درستی برای دسترسی به منابع و آمار نداریم و باید بسیاری از قوانین در این زمینه اصلاح شود.

جعفری با بیان اینکه روحانی بر بحث اعتدال تاکید کرد، گفت: رئیس جمهور گفت که حقیقتا به دنبال اعتدال هستیم اما نمی گوییم همه چیز بدون نقص بوده ولی باید به این سمت حرکت کنیم.

وی گفت: همچنین روحانی در پایان اظهار داشت نمی گوییم نقد نشود اما سعی کنید نقدها منصفانه باشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس