بازدید 14452

انتقاد فاطمه هاشمی از لاریجانی ها

کد خبر: ۳۶۹۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶ 08 January 2014
فاطمه هاشمی رفسنجانی دادگاه انقلاب را در رسیدگی به پرونده اتهامی خود فاقد صلاحیت دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فاطمه هاشمی رفسنجانی دقایقی قبل و پیش از ورود به جلسه محاکمه خود در دادگاه انقلاب تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: درخواست داده بودم که جلسه امروز علنی باشد ولی به دلیل اینکه به ضررشان بود، غیرعلنی است.

وی ادامه داد: دادگاه انقلاب در رسیدگی به این پرونده صالح نیست. من از علی لاریجانی و برادرش خواسته بودم که پاسدار حقوق ملت باشند اما آنها پاسدار حقوق خود و خانواده‌شان هستند. ماجرای علی‌ مطهری هم ادعای بنده را ثابت کرد زیرا آنها تحمل نقد را ندارند.

فاطمه هاشمی‌رفسنجانی گفت: احمدی‌نژاد در مجلس توهین‌هایی کرد که در مقابل لاریجانی به مدت 45 دقیقه وقت مجلس را گرفت و از خود و خانواده‌اش دفاع کرد. اما وقتی که بزرگواری نماینده مجلس درباره مهدی هاشمی حرف‌هایی زد، لاریجانی هیچ واکنشی نشان نداد و حرفی نزد. کشور ما کشوری مسلمان است و ما باید از پیامبر الگوگیری کنیم. آقای لاریجانی باید پاسدار حقوق ملت باشد نه پاسدار حقوق خانواده‌اش. زمانی که روی سر پیامبر اسلام خاک می‌ریختند ایشان با آنها گفت‌وگو می‌کرد اما متأسفانه رفتارهایی را در کشور شاهد هستیم که غیر شرعی و غیراسلامی است.

به گزارش تسنیم، یاسر و فائزه هاشمی نیز دقایقی پیش وارد دادگاه شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار