بازدید 4146

خوزستان ، مقصد بعدی سفر داخلی روحانی

کد خبر: ۳۶۹۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۵ 08 January 2014
معاون اجرایی رییس جمهوری اعلام کرد استان خوزستان مقصد دومین سفر داخلی دکتر حسن روحانی رییس جمهوری خواهد بود.

محمد شریعتمداری در گفت و گو با ایرنا افزود: کاروان دولت تدبیر و امید که در اولین منزلگاه خود برای ادای احترام رییس جمهوری و دولت خدمتگزارش به حادثه دیدگان زلزله برازحان در استان بوشهر توقف کرد و در این توقف برای بازدید و سرکشی رییس قوه مجریه از یکی از مهم ترین مناطق گازی و نفتی جهان در عسلویه حضور یافت، در ادامه مسیر سفرهای داخلی هفته آینده به استان نماد توسعه و مقاومت «خوزستان قهرمان» سفر خواهد کرد.

شریعتمداری گفت: در این سفر، دولت جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه ضمن دیدار و ملاقات با مرم شریف استان خوزستان، این رادمردان و زنان صحنه توسعه ملی و مرزبانان سلحشور مرزهای پرافتخار، از نزدیک در جریان ضعف ها و قوت ها، محدودیت ها و مقدورات، تلاش های خدمتگزاران ملت، بیم ها و امیدما و فرصت ها و تهدیدهای منطقه ای قرار خواهند گرفت.

معاون اجرایی رییس جمهوری در عین حال گفت: کاروان تدبیر و امید در مناطق کشور به جای مسوولان محلی تصمیمی اتخاذ نخواهد کرد و در تقویت جایگاه، توان و اختیارات خدمتگزاران مردم در استان ها خواهد کوشید و از چارچوب های برنامه های آمایش سرزمین و قوانین برنامه و بودجه تخلفی نخواهد کرد.

شریعتمداری همچنین ادامه داد: این کاروان در تقویت یکپارچگی صفوف متراکم و بهم پیوسته ملت قهرمان ایران و همبستگی بیشتر ملی و برادری و اخوت اسلامی و تقویت روابط قومیت ها و مذاهب و مذاهب خواهد کوشید.

وی افزود: عزت و کرامت انسانی و جلوگیری از هر اقدامی که موجبات تخطی از پاسداری از این ودیعه بزرگ الهی را فراهم کند، در راس برنامه های کاروان تدبیر و امید خواهد بود.

دکتر روحانی بعد از حادثه زلزله استان بوشهر، روز نهم آذر ماه (دو روز بعد از وقوع زلزله) در مناطق زلزله زده این استان جنوبی کشور حضور یافت و ضمن دلجویی از مردم منطقه، دستور های لازم را برای رسیدگی هرچه سریعتر به زلزله زدگان و بازسازی منطقه به دستگاه های مربوطه صادر کرد.

روحانی در جریان سفر یک روزه خود به استان بوشهر، همچنین از فازهای جنوبی پارس جنوبی در منطقه عسلویه بازدید کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل