بازدید 2897
مدیر ورزشی مونشن‌گلاباخ:

تراشتیگن به بارسلونا می‌رود

کد خبر: ۳۶۹۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۲ 08 January 2014
اظهارنظر جدید مدیر ورزشی باشگاه بورسیا مونشن‌گلادباخ خبر پیوستن دروازه‌بان این تیم به جمع آبی و اناری‌های کاتالونیا را تایید کرد.

به گزارش تسنیم، مدیر ورزشی باشگاه بورسیا مونشن‌گلادباخ با اعلام این موضوع که قرارداد مارک آندر تراشتیگن تمدید نخواهد شد، از پیوستن این دروازه‌بان آلمانی به بارسلونا در پایان فصل خبر داد.

قرارداد تراشتیگن در پایان فصل آینده به پایان خواهد رسید اما طبق گفته مکس ابرل، مدیر ورزشی باشگاه مونشن‌گلادباخ قرار نیست این قرارداد تمدید شود و به این ترتیب ژرمن‌ها آماده شنیدن پیشنهادات برای فروش دروازه‌بان خود هستند.

ابرل گفت: تصور ما این است که تراشتیگن به همان تیمی خواهد پیوست که همه انتظارش را دارند. او از 5 سالگی در مونشن‌گلادباخ حضور داشته و حالا این فرصت را دارد که به بهترین تیم دنیا تبدیل ملحق شود. به عقیده من هواداران نباید از تصمیم او برای پیوستن به این تیم دلخور باشند.

وی با اشاره به قرارداد تراشتیگن که به او اجازه ترک مونشن‌گلادباخ در صورت دریافت پیشنهاد از تیم‌های بزرگ اروپا را می‌دهد، افزود: این چیزی است که خودمان بر سر آن توافق کرده‌ایم. باید با یکدیگر سر میز مذاکره بنشینیم. تصور می‌کنم طرفین می‌توانند به توافق برسند.

تلاش بارسلونا برای جذب تراشتیگن در شرایطی است که ویکتور والدس طبق اعتراف چندی پیش خود در پایان فصل جاری و با پایان قراردادش با کاتالان‌ها نیوکمپ را ترک خواهد کرد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر