بازدید 7804
۶

شرکت گاز: از مخاطب مشهدی پول اضافه نگرفته ایم

کد خبر: ۳۶۹۸۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۰ 08 January 2014
سرویس با بینندگان -  مطلب زیر توسط یکی از کاربران تابناک و از طریق ایمیل اختصاصی  با بیینندگان  ( karbar@tabnak. ir ) برای سایت ارسال شده است. تابناک بر حسب کارکرد رسانه ای خود، تلاش خود را برای پاسخگویی سازمان و مسئولان مرتبط با این درخواست به عمل آورد که نتیجه این پیگیری ها در قالب گزارش زیر برای اطلاع مخاطب محترم منتشر  می گردد.

طرح مشکل:

من مشترک گاز خراسان رضوی شهر مقدس مشهد می باشم که  در قبض گاز بنده مبلغ قابل پرداخت137000 ریال اعلام شده و قبض را پرداخت نکردم وحال که قبض جدید صادر شده مبلغ بدهی گذشته ام (137000 ریال )  را 145500 ریال  اعلام کرده اند و با توجه به پیگیری های متعدد انجام شده از مسئولین گاز خراسان رضوی متاسفانه کسی جوابگو نبوده که چرا این مبلغ اعلام شده در قبض قبلی(137000 ریال ) به یکباره اضافه شده و اگر درست است بابت چه ردیفی است و خلاصه اینکه می گویند باید پرداخت نمائید و از ارائه دلیل مستند کتبی خودداری نموده و در نهایت روابط عمومی شرکت گاز اظهار نموده در صورت عدم پرداخت اقدام به قطع گاز شما می گردد لذا از تابناک عاجزانه خواهشمند ام مطلب را چاپ نموده تا شاید کسی پاسخگو باشد.

جوابیه

مدیر مسئول محترم سایت خبری تابناک 
احتراما، عطف به نامه شماره 857/ت،مورخ 4/10 /92 و در ارتباط با مبلغ گاز بهاء بدین وسیله به اطلاع می رساند: بر اساس بند 9-3 قانون بودجه کل کشور در سال 92،وزارت نفت(شرکت ملی گاز ایران) موظف است به ازاء هر متر مکعب گاز طبیعی مبلغ یکصد ریال به عنوان عوارض از مشترکین دریافت نموده و مبلغ مورد نظر نگارنده مطلب در راستای اجرای بند قانون فوق الذکر می باشد.لازم به ذکر است کلیه کارکنان و پرسنل این شرکت در تمامی شرکت های گاز استانی آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مشترکین محترم می باشند. لذا دستور فرمائید نسبت به درج مطلب فوق در آن رسانه وزین اقدام لازم به عمل آید.

مجید بوجار زاده 
رئیس روابط عمومی


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۶
واقعا شما از این جواب قانع شدید!
اینکارها از شرکت گاز بر میاد در مازندران هم تو قبض اخیرمان یک آیتم جدید اومده تحت عنوان عوارض گاز رسانی که بی دلیل 5000 تومان پول اضافه از ما گرفتند. اگه امکانش هست پیگیری کنید.
يعني قانون عطف بماسبق ميشه؟
این جواب چه ربطی به اون سوال داشت؟!!!
این ما به تفاوت احتمالا جریمه دیرکرد! هستش.
مثل اینکه مسئول روابط عمومی هم بی خبر از همه جا هست
در قبض های گاز چند ماهی هست که مبلغی تحت عنوان بدهی گذشته درج می شود (احتمالا مابه تفاوت تغییر قیمت ماه های اول سال است) در قبض این هموطن مبلغ قبلی قبض با این عدد جمع شده و مجموع آن درج گردیده است
ما که نفهمیدم چی شد
من هم مثل این برادر مشهدی هستم، قبض ۶ هزار تومانی رو پرداخت نکرده بودم قبض جدید که اومد مبلغ بدهی رو ۱۳ هزار تومن زده بود !
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار