بازدید 4000
تورنمنت جام جهانی کوچک - سن پترزبورگ

شکست تیم فوتبال جوانان مقابل اسلواکی

کد خبر: ۳۶۹۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰ 07 January 2014
 تیم فوتبال جوانان ایران در دیدار آخر مرحله گروهی مقابل اسلواکی شکست خورد.

به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، تیم جوانان ایران از ساعت 13:45 امروز مقابل تیم جوانان اسلواکی قرار گرفت و 2 بر یک شکست خورد تا در گروهش دوم شود. تیم جوانان ایران که با یک تساوی هم می توانست به جمع 4 تیم نیمه نهایی جام جهانی کوچک صعود کند، یک بازی هجومی و مستقیم را در دستور کار قرار داد و موقعیت‌های زیادی هم برای گلزنی داشت که با بدشانسی وارد دروازه حریف نشد.

اسلواکی دقیقه 3 به گل رسید، اما 5 دقیقه بعد ایران توسط یحیی نجاریان به گل تساوی رسید. پس از گل تساوی ایران بازی هجومی را در دستور کار قرار داد تا به گل دوم برسد اما روی یک ضدحمله در دقیقه 23 در محوطه جریمه مدافع تیم جوانان خطا انجام داد و اسلواکی به پنالتی دست یافت تا بازیکنی که گل اول تیم اسلواکی را به ثمر رسانده بود، گل دوم را هم به ثمر برساند و نیمه اول با نتیجه 2 بر یک به سود حریف به پایان برسد.

در نیمه دوم هم حملات ایران با اینکه گسترده بود کارساز نشد و بازیکنان اسلواکی به دفاع مطلق روی آورده و توانستند با اتلاف  زمان سرعت هافبک‌ها و مهاجمان ایران را بگیرند. مهاجمان جوانان ایران نیز فرصت های زیادی را از دست دادند تا ایران در نهایت بازی را 2 بر یک واگذار کند و نتواند به جمع 4 تیم پایانی رقابت‌های جام جهانی کوچک سن پترزبورگ صعود کند.

در گروه اول اسلواکی با 9 امتیاز از 3 بازی حاصل از 3 برد، بدون باخت و مساوی با 7 گل زده، 3 گل خورده و با تفاضل 4+ به مرحله نیمه نهایی مسابقات صعود کرد و حریف تیم جوانان روسیه شد. ایران با 6 امتیاز از سه بازی حاصل از 2 برد، یک باخت و بدون مساوی با  9گل زده و 2 گل خورده و با تفاضل گل 7+ در گروهش دوم شد تا در مرحله بعدی برای رسیدن به مقام 5 تا هشتم بازی کند. شاگردان دوستی مهر باید منتظر بمانند تا تیم دوم گروه دوم مشخص شود.

در این گروه فنلاند و بلاروس سوم و چهارم چهارم شدند. در گروه دوم روسیه با 6 امتیاز و پیش از بازی امروزش مقابل استونی صعودش را به عنوان تیم اول به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده و دیدارهای امروز روسیه- استونی و اسلوونی- مولداوی تکلیف تیم های دوم تا چهارم گروه را مشخص خواهد کرد تا ایران حریفش در بازی بعدی را بشناسد.

بازی‌های فردا (چهارشنبه) هم تکلیف تیم‌های مرحله نیمه نهایی و مراحل بعدی که شامل رقابت تیم‌ها برای رده های پنجم تا شانزدهم خواهد بود را مشخص خواهد کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار