بازدید 4842

رودربایستی بایرن با حاشیه‌نشینان خلیج فارس

کد خبر: ۳۶۹۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۹ 07 January 2014
عصبانیت اعراب کناره جنوبی خلیج فارس از درج این نام در خبرهای مربوط به حضور تیم فوتبال بایرن مونیخ در قطر باعث شد تا مسئولان پایگاه اینترنتی باشگاه آلمانی در چرخش موضع ناگهانی از عنوانی ساختگی بهره بگیرند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال بایرن مونیخ در تعطیلات نیم فصل رقابت‌های بوندسلیگا به حاشیه جنوبی خلیج فارس سفر کرده است تا در قطر خود را برای نیم فصل دوم این رقابت‌ها آماده کند. بسیاری از روزنامه‌ها و سایت‌های خبری به پوشش اخبار تمرین شاگردان گواردیولا در قطر پرداخته‌اند. از جمله سایت باشگاه بایرن مونیخ و همچنین پایگاه اینترنتی روزنامه بیلد آلمان در بازتاب خبرهای تمرین بایرن مونیخ در قطر، از نام خلیج فارس در تیتر یا متن خبرهای خود بهره گرفتند؛ اقدامی که خشم اعراب ساکن حاشیه جنوبی خلیج فارس را در پی داشت. این واکنش‌ها تا آنجا پیش رفت که شیخ سلمان رییس بحرینی کنفدراسیون فوتبال آسیا هم نسبت به این اقدام باواریایی‌ها موضع‌گیری کرد. به دنبال این اعتراض‌ها، مسئولان سایت باشگاه بایرن مونیخ نسبت به تغییر خبر خود اقدام کردند و از عنوانی ساختگی برای خلیج فارس بهره گرفتند.

جالب آنکه این اقدام تنها در نسخه عربی سایت بایرن مونیخ صورت گرفته و در خبرهایی که به زبان‌های آلمانی، انگلیسی، اسپانیایی در این سایت آمده، همچنان از نام تاریخی خلیج فارس استفاده شده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار