بازدید 8299
تمرین امروز آبی‌پوشان

کنایه هواداران استقلال به نکونام

کد خبر: ۳۶۹۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۷ 07 January 2014
 غیبت نکونام در تمرین امروز استقلال باعث ناراحتی و عصبانیت هواداران این تیم شد.

به گزارش تسنیم، تمرین استقلال از ساعت 15:15 در کمپ زنده‌یاد حجازی آغاز شد و ابتدا امیر قلعه‌نویی به مدت 5 دقیقه با بازیکنان صحبت کرد و بعد از آن بازیکنان با دویدن و انجام حرکات کششی به مدت 5 دقیقه بدن‌های خود را گرم کردند.

* حدود 50 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند که با در دست داشتن بنرهایی از امیر قلعه‌نویی سرمربی این تیم حمایت کرده بودند. روی یکی از این بنرها نوشته شده بود "در برابر سرمای ناجوانمردانه حسادت‌ها، همچون همیشه کوهی استوار باش." متن یکی دیگر از این بنرها این بود "ای سراپا همه خوبی به تو می‌اندیشیم" بود.

* هواداران استقلال با سوراخ کردن پرچم پرسپولیس برای سرخپوشان پایتخت کری خواندند.

* نکته مهم تمرین امروز شرکت نکردن جواد نکونام در تمرینات بود که این موضوع باعث ناراحتی و عصبانیت تماشاگران شد و آنها در این باره به صحبت پرداختند. غیبت نکونام باعث شده بود تماشاگران به هنگام دویدن بازیکنان استقلال با شعار "بازیکن با غیرت، همینه همینه" آبی‌پوشان حاضر در تمرین را تشویق کنند. همچنین تماشاگران امیر قلعه‌نویی را به شدت تشویق کردند.

* بازیکنان بعد از دویدن و گرم کردن به بازی آقا وسط پرداختند.

* دروازه‌بان‌های استقلال به صورت جداگانه با حمید بابازاده به تمرینات اختصاصی پرداختند. در تمرین امروز آیتم‌های جدیدی برای دروازه‌بان‌های استقلال در نظر گرفته شده بود.

* مجید غلام‌نژاد، بوبکر کبه، احمد جمشیدیان، آرش برهانی و جواد نکونام 5 غایب تمرین امروز آبی‌پوشان بودند. چند بازیکن از تیم امید در تمرینات امروز شرکت کردند تا خلاء غایبان پر شود. هوتن قلعه‌نویی نیز طبق روال چند روز گذشته در تمرین شرکت کرده است.

* پس از گذشت 40 دقیقه بازیکنان به 2 گروه تقسیم و به فوتبال درون تیمی مشغول شدند.

* در فوتبال درون تیمی آندرانیک تیموریان هافبک آبی‌پوشان با مصدومیت روبرو شد و از تمرین بیرون آمد. دکتر ستوده به سرعت جویای وضعیت تیموریان شد و برای مداوای این بازیکن او را به رختکن برد. وی پس از مداوای تیموریان اعلام کرد مشکل این بازیکن جدی نیست اما آندو با سایر بازیکنان تمرین نکرد و در رختکن حضور داشت.

* در تمرین امروز آبی‌پوشان یک بازیکن جوان برای تست دادن حاضر شد. این بازیکن با لباس یک تیم عربی در تمرین حضور یافت و گفته می‌شد او یکی از دوستان آندرانیک تیموریان بود.

*‌ منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی و شاهرخ بیانی در تمرین حضور داشتند اما میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در تمرین حاضر نبود.

* تمرینات استقلال تا ساعت 16:30 ادامه داشت و بازیکنان پس از سرد کردن بدن‌های خود به رختکن رفتند.

* برخی بازیکنان استقلال در پایان به تمرین شوتزنی و سانتر از جناحین پرداختند. یکی از شوت‌های عمران‌زاده به بیرون از کمپ رفت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر