بازدید 2851

سامر: ماندزوکیچ باید رقابت با لواندوفسکی را بپذیرد

کد خبر: ۳۶۹۷۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۶ 07 January 2014
 مدیر ورزشی باواریایی‌ها اظهار داشت ماریو ماندزوکیچ هم باید همانند دیگر بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب تیم تلاش کند.

به گزارش تسنیم، پس از اینکه روبرت لواندوفسکی، مهاجم زردپوشان وست‌فالن با بایرن مونیخ قرارداد بست شایعاتی منتشر شد مبنی بر اینکه ممکن است جایگاه ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات باواریایی‌ها در این تیم به خطر بیفتد.

مدیر ورزشی بایرن مونیخ در گفت‌وگو با نشریه «بیلد» آلمان در خصوص شایعات منتشر شده گفت: ماندزوکیچ بازیکنی کلیدی برای بایرن مونیخ باقی خواهد ماند اما به هر حال او نیز مانند دیگر اعضای تیم باید پذیرد که برای قرار گرفتن در ترکیب تیم می‌بایست سخت رقابت کند. ما نباید از خودراضی باشیم، عقب بنشینیم و از ترکیب فعلی تیم راضی باشیم. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا اوضاع به هم بریزد و سپس با دستپاچگی هر چه تمام به دنبال به خدمت گرفتن بازیکن باشیم.

بایرن مونیخ سرانجام موفق شد با قراردادی 5 ساله روبرت لواندوفسکی را به خدمت بگیرد. به این ترتیب این مهاجم 25 ساله با پایان یافتن فصل جاری پیراهن سرخ مونیخی‌ها را به تن می‌کند و تا تابستان 2019 در این تیم عضویت خواهد داشت.

وی افزود: سیاست نقل‌وانتقالات باشگاه بایرن مونیخ باثبات و پایدار است. چرا جذب بازیکنان جدید از دیگر تیم‌های بوندس‌لیگایی باید خبر بدی باشد؟ مردم هم می‌توانند به ما احترام بگذارند، چون ما هم در این راستا کار خودمان را انجام می‌دهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان