بازدید 3463

حث منتظری با نکونام فرق می‌کند

کد خبر: ۳۶۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۰ 07 January 2014
 مدیر فنی تیم فوتبال استقلال گفت: بعید می‌دانم قلعه‌نویی راحت به نکونام گفته باشد می‌تواند از استقلال برود چون او جواد را دوست دارد.

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره جدایی جواد نکونام از استقلال گفت: این مسئله از شب گذشته مطرح شده و امروز(سه‌شنبه) به تمرین استقلال می‌روم تا ببینم چه اتفاقی افتاده است. جواد بازیکن بزرگی است و به درد تیم می‌خورد و امیر قلعه‌نویی علاقمند به حفظ این بازیکن است.

وی در مورد اینکه نکونام گفته خیلی راحت با جدایی او موافقت کرده‌اند، تصریح کرد: هنوز مشخص نشده چه کسی از طرف قلعه‌نویی به نکونام گفته شده می‌تواند از استقلال جدا شود. 

مدیر فنی تیم استقلال در رابطه با اینکه نکونام در برنامه تلویزیونی اعلام کرد"هنگام جدایی پژمان منتظری به او لقب دادند اما به من خیلی راحت گفتند می‌توانی بروی" گفت: در جلسه هیئت مدیره موضوع منتظری مطرح شد و باید بگویم بحث منتظری با نکونام فرق می‌کند. منتظری با توجه به پیشنهادی که پیش از آغاز فصل داشت، گفته بود می‌خواهد جدا شود ولی چون می‌توانست تا نیم‌فصل برای استقلال بازی کند، به او قول داده بودند که رضایت‌نامه‌اش را در نیم‌فصل صادر می‌کنند.
پورحیدری خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم قلعه‌نویی راحت به نکونام گفته باشد می‌تواند از استقلال برود چون او جواد را دوست دارد.

وی در خصوص اینکه حسن زمانی عضو هیئت مدیره استقلال اعلام کرده پورحیدری مامور پیگیری مسئله نکونام شده است، عنوان کرد: در جلسه روز گذشته هیئت مدیره قرار شد من به عنوان مدیر فنی تیم استقلال که هر روز کنار تیم هستم، با قلعه‌نویی درباره جدایی نکونام صحبت کنم. فکر نمی‌کنم نکونام به این زودی از استقلال جدا شود و موضوع رفتن او را جدی نمی‌دانم.

پورحیدری درباره اینکه برخی‌ها اختلاف نکونام با اطرافیان قلعه‌نویی را عامل جدایی این بازیکن می‌دانند، گفت: با شناختی که از قلعه‌نویی دارم، بعید می‌دانم کسی روی او تاثیر بگذارد که بخواهد بازیکنی همانند جواد نکونام را از دست دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها