بازدید 5460

انتصاب معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان

کد خبر: ۳۶۹۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۶ 07 January 2014
دکتر سیامک ره پیک، عضو حقوقدان شورای نگهبان با حکم حضرت آیت الله جنتی، به عنوان معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب گردید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی شورای نگهبان، متن این حکم به شرح زیر می باشد:

جناب آقای دکتر سیامک ره پیک

عضو محترم حقوقدان شورای نگهبان

سلام علیکم

با عنایت به مراتب تدین، تعهد ، سوابق و تجارب موفق و ارزشمند، جنابعالی را به سمت معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان منصوب می‌نمایم.
با توجه به اهداف و وظایف مهم شورای نگهبان در پاسداری از احکام اسلام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در این راستا ضمن داشتن اختیار کامل در امور جاری و انتخاباتی، مسئولیت تشخیص، تعهد، تسجیل و صدور حواله و امضاء احکام را به جنابعالی تفویض می‌نمایم.
امید است در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و عنایت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه‌ای(مدظله العالی) بتوانید با بکارگیری نیروهای مجرب، متدین و متعهد، بستر و زمینه نظارت مؤثر، کارآیی مثبت و هماهنگ نظام مندی را برای شورای نگهبان فراهم سازید.
فرصت را مغتنم شمرده از زحمات هشت ساله جناب آقای دکتر عباسعلی کدخدائی در سمت معاون اجرائی و امور انتخابات شورای نگهبان که به شایستگی از عهده انجام وظایف محوله برآمدند تشکر و قدردانی می نمایم.

احمد جنتی
دبیر شورای نگهبان

گفتنی است دکتر ره پیک، در سال 1389 به عضویت شورای نگهبان در آمد و پیش از آن دارای سوابقی چون ریاست دانشکده علوم قضایی ، سردبیری فصلنامه دیدگاه های حقوقی ، مدیر مسئولی فصلنامه مطالعات راهبردی، ریاست پژوهشکده مطالعات راهبردی و ریاست مرکز تحقیقات شورای نگهبان بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان