بازدید 3481

زینی‌زاده: تا 3 روز بعد استعفا می‌دهم

کد خبر: ۳۶۹۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۷ 07 January 2014
من به آنها گفتم مردم تونی را می‌خواهند و این مربی در تبریز بالای 90 درصد محبوبیت دارد اما آنها زیربار نرفتند و تصمیمشان را بدون من گرفتند.

سایت گل ـ حمید زینی‌زاده مدیرعامل تراکتورسازی با وجود تصمیمی که بر استخدام تونی اولیویرا مربی پرتغالی گرفته بود امروز با تصمیم هیات مدیره باشگاه دست‌های را به علامت تسلیم بالا برد تا بازنده جنگ چند روزه‌اش با مجید جلالی باشد. این در حالی بود که او دیروز تصمیم گرفته بود هدایت تیمش را به تونی اولیویرا واگذار کند و در این زمینه همه توافق‌ها را با تونی انجام داده بود.
 
زینی‌زاده در مصاحبه با سایت گل با ناراحتی از تصمیمات جدید باشگاه حرف می‌کند و در پایان از استعفای غریب ‌الوقوعش می‌گوید، استعفای که البته به گفته او 3 روز به طول خواهد انجامید. با زینی‌زاده که صحبت می کنیم او چنین می‌گوید: امروز قرار بر تامین وجه لازم برای پرداخت طلب آقای اولیویرا و ردیف کردن مقدمات ورود ایشان به ایران بود که در کمال تعجب هیات مدیره تصمیم دیگری گرفت و رای بر ماندن آقای جلالی داد.
 
زینی‌زاده که از این مسئله راضی نیست می‌گوید: البته از نظر قانونی حق انتخاب سرمربی با مدیرعامل است اما دوستان هیات مدیره نظر خود را به بنده تحمیل کردند.
 
زینی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا با وجود این اتفاق در باشگاه تراکتورسازی می‌ماند یا نه می‌گوید: فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیافتد. من قصد دارم تا 3 روز آینده استعفای خود را به هیات مدیره اعلام کنم.
 
وقتی از او می‌پرسیم که چرا همین امروز انجام نمی‌دهد می‌گوید: ملاحظاتی دارم و استعفایم تا 72 ساعت دیگر آماده خواهد شد.
 
زینی‌زاده می‌گوید: من به دوستان هیات مدیره گفتم که ما با تونی قرار گذاشته و تمام کرده‌ایم و حتی در مورد جزییاتی مثل دستیاران او هم صحبت شده ضمن اینکه دستیاران آقای جلالی هم تسویه کرده و از تبریز رفته‌اند. من به آنها گفتم مردم تونی را می‌خواهند و این مربی در تبریز بالای 90 درصد محبوبیت دارد اما آنها زیربار نرفتند و تصمیمشان را بدون من گرفتند.
 
باید در انتظار تحولات روزهای آینده در باشگاه تراکتورسازی باشیم. حالا مجید جلالی مسئولیتی سنگین‌تر و دشوارتر را برعهده دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر