بازدید 3177

پیروزی میلان با درخشش کاکا

کد خبر: ۳۶۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۶ 07 January 2014
میلان با درخشش کاکا آتالانتا را با نتیجه سه بر صفر از پیش‌رو برداشت.

به گزارش ایسنا، هفته‌ هجدهم رقابت‌های سری A با انجام هفت دیدار به پایان رسید.

میلان بحران زده که در سن سیرو از آتالانتا پذیرایی کرد، نمایش خوبی داشت و موفق شد با سه گل به پیروزی برسد. ستاره نخست روسونری در این دیدار کاکا بود که دو گل به ثمر رساند.

در این دیدار که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد، بازیکنان میلان شروع بهتری داشتند و در دقیقه‌ 35 توسط کاکا به گل رسیدند تا نیمه اول با همین نتیجه‌ به پایان برسد. با شروع نیمه دوم باز هم این بازیکنان میزبان بودند که بازی را بهتر آغاز کردند. کاکا در دقیقه‌ 65 گل دوم و تیمش را به ثمر رساند. دو دقیقه‌ بعد کریستانت روی پاس زیبای کاکا گل سوم میلان را وارد دروازه‌ آتالانتا کرد تا شاگردان آلگری پس از سه هفته‌ طعم پیروزی را بچشند. میلان با این پیروزی 22 امتیازی شد و به رده یازدهم جدول رده‌بندی صعود کرد.

در دیگر دیدار حساس ناپولی تیم سوم جدول رده‌بندی که در خانه از سامپدوریا پذیرایی کرد موفق شد با نتیجه‌ دو بر صفر به پیروزی برسد. هر دو گل ناپولی را در این دیدار مارتنز، مهاجم بلژیکی این تیم در دقایق 53 و 62 به ثمر رساند.

در حساس‌ترین دیدار شب گذشته هم لاتزیو از امتیاز میزبانی خود نهایت استفاده را برد و موفق شد با گلزنی میروسلاو کلوزه در دقیقه‌ 81 اینتر را شکست دهد. لاتزیو با این پیروزی 23 امتیازی شد و به رده دهم جدول رده‌بندی صعود کرد. این در حالی است که اینتر با 31 امتیاز به رده ششم سقوط کرد.

** تابلوی نتایج

* پارما صفر – تورینو یک

* اودینزه یک – هلاس ورونا 3

* جنوا 2 – ساسولو صفر

* کاتانیا 2 – بولونیا صفر

هفته‌ نوزدهم رقابت‌های سری A شنبه با انجام دو دیدار آغاز خواهد شد.

در حساس‌ترین بازی لاتزیو در خانه بولونیا به میدان خواهد رفت. یوونتوس صدرنشین جدول رده‌بندی هم یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی کالیاری به مصاف این تیم خواهد رفت. رم هم در ورزشگاه المپیکو از جنوا پذیرایی می‌کند.

در جدول رده‌بندی یوونتوس با 49 امتیاز صدرنشین است. رم با 41 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد و ناپولی هم با 39 امتیاز سوم است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل