بازدید 2134

تاتنهام به‌دنبال ووچینیچ یا کوالیارلا

کد خبر: ۳۶۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹ 07 January 2014
تیم شروود، سرمربی تاتنهام نیز ووچینیچ را گزینه ایده آلی برای تیمش می داند و دراین میان، سران وستهم نیز برای خریداری بازیکن مونته نگرویی یووه دست به کار شده اند.

سایت گل - فرانکو بالدینی، مدیر ورزشی باشگاه تاتنهام این روزها در تلاش است تا جانشین ایده آلی برای ژرامین دفو بیابد و فعلا میرکو ووچینیچ و فابیو کوالیارلا را زیر ذره بین گرفته است.

روزنامه ساندی پیپل در گزارشی یادآوری کرده که دفوی 31 ساله در آستانه انتقال به تورنتو است تا از این به بعد در ازای دستمزد هفته ای 90 هزار پوندی در لیگ ام.ال.اس آمریکا توپ زده و به تیمی برود که رایان نلسن، مدافع سابق تاتنهام آن را هدایت می کند و البته هال سیتی و استیو بروس نیز تلاش زیادی دارند تا بتوانند دفو را بخرند. در صورت جدایی دفو از تاتنهام، سران این باشگاه باید مهاجم دیگری رابه تیمشان آورده تا بتواند در کنار آدبایور و سولدادو گلزنی کرده و تاتنهام را به روزهای اوج بازگرداند.

دراین میان ، توجه بالدینی به سری آ معطوف شده و گویا او قصد دارد تا برای خریداری میرکو ووچینیچ و فابیو کوالیارلا دست به کار شود تا در صورت امکان یکی از این دو بازیکن را حتی به صورت قرضی به خدمت بگیرد. تیم شروود، سرمربی تاتنهام نیز ووچینیچ را گزینه ایده آلی برای تیمش می داند و دراین میان، سران وستهم نیز برای خریداری بازیکن مونته نگرویی یووه دست به کار شده اند.

ووچینیچ در این فصل تنها در 4بازی درترکیب اصلی تیمش به میدان رفته و کوالیارلا در 3بازی بازیکن ثابت یووه بوده. تنها 18 ماه دیگر از قرارداد ووچینیچ با یووه باقی است و او سالانه دستمزدی 3 میلیون پوندی از یوونتوس دریافت می کند. اما کار تاتنهام برای جذب کوالیارلا سخت تر است . چون او پارسال قراردادش را با بینکونری تمدید کرده و قطعا سران یووه او را به سادگی از دست نخواهند داد.

گزینه دیگر پیش روی تاتنهام، شین لانگ، بازیکن وست بروم است که ارزان تر از سایر گزینه هاست.

 در حال حاضر روبرتو سولدادو با زدن 5 گل درلیگ انگلیس ، برترین گلزن این فصل تاتنهام است و دررده نوزدهم رنکینگ برترین گلزنان لیگ برتر قرار داردوآدبایور و سیگوردسون هر دو سه گله هستند. تاتنهام هم با 37 امتیاز و تفاضل گل منفی یک در رده ششم جدول است و تلاش می کند تا بتواند در فصل آینده دررقابت های فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد؛ اما تفاضل گل منفی یک این تیم در پایان هفته بیستم این رقابتها نشان ازنیاز این تیم به خرید یک مهاجم تراز اول دنیای فوتبال است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی