بازدید 2395

بیک‌زاده: امیدوارم، برهانی را ببخشد

کد خبر: ۳۶۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۰ 06 January 2014
هافبک تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم امیر قلعه‌نویی برهانی را ببخشد تا او بتواند در تمرینات شرکت کند و به آرامش لازم برسد.

به‌گزارش تسنیم، هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با سایت باشگاه استقلال در خصوص پیروزی یک بر صفر آبی‌پوشان مقابل راه‌آهن، شرایط این تیم و ... صحبت‌های زیر را مطرح کرد:
* پس از مدت‌ها مصدومیت در دیدار استقلال مقابل راه‌آهن به میدان رفتی و پاس گل هم دادی...
خدا را شکر مصدومیتم رفع شد تا بتوانم برای استقلال بازی کنم. چه 20 دقیقه و چه یک دقیقه بازی کنم، هدفم فقط مثمرثمر بودن برای استقلال است. امیدوارم در ادامه فصل دیگر هیچ‌وقت مصدوم نشوم. 

* مشکل مصدومیتت به طور کامل رفع شده است؟

خوشبختانه در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم و دردی در پایم احساس نمی‌کنم.
* تو در این دیدار به جای آرش برهانی به زمین رفتی ولی برهانی به نشانه ناراحتی با پا به کلمن آب لگد زد. در این مورد چه صحبتی داری؟

مطمئنم آرش به هیچ وجه به خاطر تعویضش ناراحت نشد. او بازیکن صبور و بی‌حاشیه‌ای است و آنقدر تجربه دارد که از تعویض خود ناراحت نشود. من آرش را خیلی خوب می‌شناسم و می‌دانم به خاطر عملکرد خودش ناراحت بود و امروز همه باید به او کمک کنیم. هر بازیکن در هر مقطعی به مشکل می‌خورد و به نظرم باید از نظر روحی او را به شرایط بهتری برسانیم. امیدوارم قلعه‌نویی برهانی را ببخشد تا او بتواند در تمرینات شرکت کند و به آرامش لازم برسد. 

* امسال خیلی خوب پاس گل می‌دهی...

تمام تلاشم این است که برای استقلال مفید بازی کنم. امیدوارم در ادامه نیز همین‌طور بتوانم موثر باشم و بهترین بازی‌ها را برای تیمم انجام دهم. 

* بازی با راه‌آهن چه طور بود؟ 

بازی سختی بود. راه‌آهن مقابل استقلال خوب بازی کرد اما خوشبختانه ما از یکی از فرصت‌های خود برای گلزنی به بهترین شکل ممکن استفاده کردیم تا با کسب 3 امتیاز بازی به صدرجدول برسیم. 

* بازی با استقلال خوزستان را چه طور می‌بینی؟ 

این بازی هم مثل همه بازی‌ها سخت و حساس است. استقلال خوزستان یک تیم تاکتیکی است و اصلاً بازی آسانی مقابل این تیم نداریم. به خاطر همین باید خیلی تلاش کنیم که به پیروزی برسیم. همه هدف ما این است که از میزبانی‌مان استفاده کرده و به 3 امتیاز این بازی برسیم تا ان‌شاءالله صدرنشینی خود را هم حفظ کنیم. 

* می‌توانید صدرنشینی‌ را حفظ کنید؟ 

خیلی سخت به صدر رسیدیم و باید آن را حفظ کنیم. هر وقت استقلال به صدر رفته به سختی از صدر پایین آمده است. به همین خاطر همه سعی خود را می‌کنیم تا جایگاه‌مان را در جدول از دست ندهیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر