بازدید 3391

عالیشاه و پولادی آماده بازگشت

کد خبر: ۳۶۹۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵ 06 January 2014
در صورت صلاحدید سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، امید عالیشاه و مهرداد پولادی از دیدار با فولاد به فهرست 18 نفره سرخپوشان باز خواهند گشت.

به گزارش باشگاه پرسپولیس، امید عالیشاه به تمرین‌های گروهی بازگشته است و در صورت صلاحدید علی دایی احتمال حضور او در فهرست بازی با فولاد وجود دارد. کادر پزشکی پرسپولیس شرایط این بازیکن را رو به بهبود اعلام کرده و مجوز حضور او در بعضی مراحل تمرین صادر شده است.

عالیشاه صبح امروز (دوشنبه) کامل با سرخپوشان تمرین کرد و در تمرین بعدازظهر هم حاضر خواهد بود. بنا بر اعلام کادر پزشکی، تمرین‌های عالیشاه تحت کنترل خواهد بود و او مرحله به مرحله تحت فشار بیشتری قرار می‌گیرد.

با توجه به غیبت بازیکنان مصدوم و محروم به نظر می‌رسد، عالیشاه در صورت صلاحدید کادر فنی در بازی با فولاد وارد فهرست هجده نفره شود و از نظر روانی برای بازی داربی هم آماده خواهد شد.

همچنین مهرداد پولادی که یکی، دو هفته‌ای است در تمرین‌های گروهی پرسپولیس حاضر است به احتمال فراوان از بازی مقابل فولاد به ترکیب این تیم بازمی‌گردد و باید دید با توجه به غیبت حقیقی و کفشگری در این بازی، دایی چگونه از این بازیکن استفاده می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار