بازدید 2315

احتمال کمک میلیاردی شورای شهر به تراکتور

کد خبر: ۳۶۹۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۳ 06 January 2014
مدیرعامل پیشین باشگاه تراکتورسازی و عضو فعلی شورای شهر تبریز از پیشنهادش برای کمک یک میلیاردی این شورا به تراکتورسازی خبر داد.

محمدحسین جعفری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: به همراه چند تن از اعضای شورای شهر پیشنهادی را به هیات رییسه شورا ارائه دادیم که بر اساس آن از محل بودجه شهرداری و بخشی که ویژه کمک به بخش عمومی است، مبلغ یک میلیارد تومان به تراکتورسازی کمک کنیم.

او افزود: رییس شورای شهر بعد از بررسی این پیشنهاد در کمیسیون مربوطه آن را در صحن علنی مطرح می‌کند و در صورت تصویب این پول پرداخت می‌شود. دیگر این که چه زمانی این اتفاق بیفتد، به رییس شورا بستگی دارد.

جعفری درباره احتمال کمک شورای شهر تبریز به دیگر تیم لیگ برتری این شهر یعنی گسترش فولاد گفت: گسترش فولاد یک تیم خصوصی است و شهرداری نمی‌تواند به آن کمک مالی کند.

مدیرعامل پیشین تراکتورسازی درباره تغییر کادر فنی این تیم هم گفت: نباید کار به این جا می‌کشید . متاسفانه شرایط طوری شد که جلالی از تراکتورسازی رفت و حالا تیم سرمربی می‌خواهد. دوستان ما هم با توجه به این که مردم از شیوه بازی تیم در زمان اولیویرا خاطرات خوبی دارند و امیدوارند دوباره آن شیوه از سر گرفته شود، تصمیم گرفتند او را برگردانند.

جعفری ادامه داد: اولیویرا اول فصل هم گفته بود که تیم خیلی خوب بسته شده و فقط لیونل مسی را کم دارد! این یعنی از تیم کاملا شناخت دارد. بازگشت اولیویرا می‌تواند به تراکتورسازی کمک کند.

به گزارش ایسنا، حمید زینی‌زاده، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفته است قبل از آمدن تونی اولیویرا به تبریز باید طلب فصل قبل او پرداخت شود. جعفری دراین‌باره گفت: روزی که اولیویرا از تبریز رفت، 148 هزار دلار به او بدهکار بودیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار