بازدید 3254
گزارش یک سایت آمریکایی:

کاظمی همان بازیکنی است که فیلادلفیا کم دارد

کد خبر: ۳۶۹۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۳۵ 06 January 2014
کاظمی همان بازیکنی است که فیلادلفیا امسال کم دارد، کسی که از روز نیمکت به عنوان بازیکن ذخیره به زمین بیاید و در ریباند و امتیازگیری به آنها کمک کند.

به گزارش تسنیم و به نقل از یک سایت آمریکایی، یکی از بهترین بازیکنان قاره آسیا همچنان منتظر است تا نشان دهد چرا در لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا برای خودش اسمی دست و پا کرده است. نه، او چینی نیست. نام او ارسلان کاظمی،‌ بازیکن تیم پتروشیمی بندر امام از لیگ ایران است که مدتی قبل توسط تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز در مراسم درفت NBA انتخاب شد.

دوران حضور کاظمی در تیم پتروشیمی بندر امام بسیار پربار بود. او از نظر آماری در یکی از بهترین لیگ‌های آسیا، عملکرد بی‌نظیری داشته است. او در پتروشیمی نشان داد که اگر فیلادلفیا در فصل آینده بخواهد بازیکنی جذب کند، کاظمی بهترین و سریع‌ترین گزینه است.

او امتیازآورترین بازیکن لیگ ایران نیست ولی کاری که باید را انجام می‌دهد یعنی همه چیز! ارسلان یکی از بهترین ریباندرهای ایران است به طوری که تعداد ریباندهایش در هر بازی با تعداد امتیازهایی که می‌گیرد برابری می‌کند. او تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر بسکتبال به طور میانگین در هر بازی 13 امتیاز، 12/3 ریباند،‌ 2/1 توپ‌ربایی و 1/6 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است. 
ارسلان تنها باید روی پرتاب‌های آزاد و امتیازگیری بیشتر کار کند.

با وجودی که کاظمی فقط یک نیم فصل در لیگ برتر ایران بازی کرده اما تجربه‌ای که کسب کرده به مراتب بیشتر از نیمکت نشینی در NBA بوده است. پتروشیمی در لیگ 11 پیروزی متوالی به دست آورده که ارسلان کاظمی یکی از ارکان تیم پتروشیمی در ثبت این نوار پیروزی‌ بوده است. همین عملکرد باعث شده تا ارسلان یکی از برنامه‌های جدی سیکسرز در فصل آینده NBA باشد.

لیگ برتر ایران در حد NBA نیست اما بازیکنان حرفه‌ای زیادی از سراسر دنیا در آن بازی می‌کنند که می‌تواند برای کاظمی خیلی مفیدتر از دی- لیگ آمریکا باشد. کاظمی همان بازیکنی است که فیلادلفیا امسال کم دارد، کسی که از روز نیمکت به عنوان بازیکن ذخیره به زمین بیاید و در ریباند و امتیازگیری به آنها کمک کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل