بازدید 5955
۱

اعتراف به قتل شریک پس از 4 سال‌

کد خبر: ۳۶۹۳۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۶ 06 January 2014
مرد جنایتکار که شریکش را با ضربه‌های قند‌شکن به قتل رسانده بود، پس از چهار سال لب به اعتراف گشود.

به گزارش قانون، سرهنگ بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در تشریح جزئیات دستگیری عامل قتل مردی در سال 88 گفت: در پی وصول پرونده‌ای با عنوان مفقود شدن مردی 42 ساله به نام «محمد» در اردیبهشت ماه سال 88، رسیدگی به این پرونده در دستورکار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه یک روز بعد از اعلام فقدانی، جسد این فرد در صندوق عقب خودروی پژویی در بلوار دانشجو کشف شد، گفت: با کشف جسد فقدانی، کارآگاهان اقدامات فنی و پلیسی خود را برای واکاوی زوایای پنهان این جنایت آغاز کردند.ماموران اداره مبارزه با جرائم جنایی در تحقیقات خود به شریک کاری مقتول که مردی 63 ساله به نام «امير» بود، مظنون شدند . فرد مظنون در بازجویی‌های اولیه منکر هر گونه تماس و رویت مقتول در روز حادثه شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اظهارات ضد و نقیض مظنون، کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی تحقیقات خود را برای یافتن سرنخی از این فرد در جنایت متمرکز کردند، گفت: سرانجام ماموران متوجه ارتباط مشکوک متهم و مقتول در یک محل شدند و با جمع‌آوری دلایل و مدارک مستند، با دستور مقام قضایی این فرد را دستگیر کردند. این فرد در مواجهه با مدارک و مستندات پلیسی چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت.متهم در بازجویی‌های به عمل آمده اظهار داشت که ساعت 14 و 30 دقیقه پانزدهم اردیبهشت ماه سال 88 در پی چند تماس تلفنی، مقتول نزد من آمد و او را به باغ ویلایی دوستم در منطقه شاندیز برده و زمانی که از خودرو پیاده و به سمت ویلا در حرکت بود، از پشت سر با قندشکن یک ضربه پشت سرش زدم.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی با بیان اینکه متهم به قتل در اعترافات خود عنوان کرد که پس از افتادن مقتول، چند ضربه دیگر به سر «محمد» زده است، گفت: این فرد در اظهارات خود عنوان کرد که با همدستی فرد دیگری که به او مبلغ 500 هزار تومان داده بود، جسد را در صندوق عقب خودرو قرار داده و در خیابان رها کرده است.

به گفته بیدمشکی، متهم پس از سیر مراحل مقدماتی، با پرونده متشکله در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فقط اعدام با اعمال شاقه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی