بازدید 9993

برف برخی مدارس 8 استان را تعطیل کرد

کد خبر: ۳۶۹۳۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۹ 06 January 2014
بارش برف در برخی استانهای کشور سبب تعطیلی مدارس آنها شد و در برخی شهرها حتی ادارات را هم تعطیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین، آموزش و پرورش در استان های همدان، کرمان، کهگیلیویه و بویر احمد، لرستان، چهارمحال و بختیاری، استان مرکزی و برخی دیگر استانها مدارس چند شهر را تعطیل و امتحانات را هم لغو کرد؛

- آموزش و پرورش کهگیلیویه و بویر احمد اعلام کرد که در یاسوج مدارس ابتدایی تعطیل و امتحانات هم برگزار نمی شود. همچنین بارش برف سنگین مدارس تمامی مقاطع تحصیلی شهرستانهای بویراحمد و دنا نوبت صبح و عصر را در روز دوشنبه تعطیل کرد.

- در استان همدان به علت بارش برف، برودت هوا، لغزندگی سطح جاده ها و معابر عمومی و برای جلوگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان ، مراکز پیش دبستانی و دوره ابتدایی در تویسرکان و تمامی دوره های تحصیلی ملایر ، نهاوند ، اسد آباد، خزل، سامن، جوکار و قلقلرود در نوبت صبح امروز تعطیل است.امتحان هماهنگ داوطلبان آزاد سوم راهنمایی در مناطق یاد شده برگزار خواهد شد و تاریخ برگزاری امتحان هماهنگ هنرستان های کار دانش این مناطق در زمان بعدی اعلام می شود.

- آموزش و پرورش استان کرمان هم اعلام کرد که مدارس مقطع ابتدایی بردسیر، لاله زار و گلزار امروز در دو نوبت صبح و عصر تعطیل هستند. مدارس ابتدایی راین، کشکوییه، شهربابک و انار نیز امروز به دلیل ریزش برف تعطیل است.

- مدارس مقاطع ابتدایی شهرستان های کمیجان، شازند، سربند و خمین و تمام مقاطع تحصیلی خنداب امروز دوشنبه در استان مرکزی تعطیل است.

- استان کرمانشاه امروز دوشنبه به علت بارش برف و یخبندان مدارس ابتدایی و راهنمایی در شهرستان های اسلام اباد غرب ، دالاهو ، گواور ، حمیل ، گهواره ماهیدشت و همچنین مدارس ابتدایی نوبت صبح و بعدازظهر شهرستان های کرمانشاه، هرسین، صحنه، سنقروکلیایی و بخش بیستون را در روز دوشنبه به تعطیلی کشاند.

- اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری هم اعلام کرد که به دلیل بارش برف و لغزندگی معابر، مدارس این استان در نوبت صبح در تمامی مقاطع تحصیلی تعطیل است.

- بارش برف و برودت هوا باعث شد که آموزشگاه‌های شیفت صبح دوره ابتدایی در شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، ازنا، دورود، دلفان و الشتر در استان لرستان امروز تعطیل شوند. این آموزشگاه‌ها در شیفت بعدازظهر کماکان در تمام مقاطع آموزشی به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

- بر اثر بارش سنگین برف مدارس شهرستان سپیدان در استان فارس روز دوشنبه تعطیل شد.

گفتنی است همزمان با بارش برف سنگین مناطق سردسیری استان کهگیلیویه و بویر احمد، همه ادارات در دو شهرستان بویراحمد و دنا تعطیل شدند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل