بازدید 3863
زینی زاده خبر داد:

شرط اولیویرا برای بازگشت به تراکتور

کد خبر: ۳۶۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۹ 06 January 2014
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز می‌گوید قرارداد تونی اولیویرا برای سرمربیگری این تیم تنظیم شده ولی باشگاه ابتدا باید بدهی 500 میلیون تومانی این مربی را پرداخت کند.

به گزارش مهر، روز گذشته بود که هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی با استعفای مجید جلالی موافقت کرد تا این باشگاه مذاکراتش را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کند. تونی اولیویرا مربی پرتغالی که فصل گذشته هم هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشت اولین گزینه این باشگاه برای مذاکره بود؛ تا جایی که مسئولان باشگاه حتی قرارداد وی را هم تنظیم کردند. با این حال تونی اصلی ترین شرط خود را برای بازگشت به تبریز، پرداخت بدهی فصل گذشته خود عنوان کرده است.

حمید زینی زاده مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی که یکشنبه شب میهمان تلفنی برنامه استانی موج بود، در این خصوص گفت: مذاکرات ما با تونی اولویرا آغاز شده و حتی قرارداد این مربی را هم تنظیم کرده‌ایم اما منتظریم تا بدهی 500 میلیون تومانی فصل گذشته وی پرداخت شود.

وی افزود: تونی با شرایط تیم و تبریز آشناست و به همین دلیل می‌تواند برای تیم ما مفید باشد. هدف ما این است تا هواداران را راضی نگه داریم تا در ورزشگاه حضور داشته باشند.

زینی زاده خاطرنشان کرد: قرارداد تونی هنوز صددرصد امضا نشده است و منتظریم تا در چند روز آینده همه چیز مشخص شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار