بازدید 6410
وزیر ارشاد:

خبر دیدار روحانی و شجریان برای جنجال بود

کد خبر: ۳۶۹۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵ 06 January 2014
وزیر ارشاد با انتقاد از برخی رسانه‌ها که در برابر هر موضعی که دولت می‌گیرد، مخالفت می‌کنند، خبر دیدار رییس‌جمهور و محمدرضا شجریان را نمونه‌ای از این مورد دانست که برای ایجاد جنجال منتشر شد. 

علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نشستی که صبح دیروز، 15دی با رییس هیات‌مدیره موسسه فرهنگی- مطبوعاتی ایران و مدیرعامل ایرنا برگزار شد، گفت: «احساس من در جایگاه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی این است که چند سایت و یکی، دو روزنامه هستند که اصلا کاری ندارند ما چه موضعی می‌گیریم، آیا حق است یا باطل! هر موضعی که گرفته شود باید با آن مخالفت کنند. این کار خیلی زشت است و با هیچ‌یک از ارزش‌های ملی و دینی ما سازگار نیست. آن هم بدون اینکه قضاوت یا فکری در این‌باره شود، فقط به این دلیل که از طرف ارگان دولتی صادر می‌شود باید درباره آن موضع گرفته شود.»

همچنین به گزارش شبکه ایران، او برای روشن‌ترشدن این حرف به خبر دیدار رییس‌جمهور با محمدرضا شجریان، استاد آواز ایران اشاره کرد: «این مخالف‌خوانی‌ها اگر در حد موضع‌گیری بود، خوب بود، بدتر از آن، این است که این افراد بیشتر گرایش به تحریف و جعل پیدا کرده‌اند. به‌طور مثال خبری که در یکی از خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه دکتر روحانی به منزل آقای شجریان رفته است! در حالی که آقای شجریان حدود یک‌ماه است که در ایران نیستند و این خبر فقط برای ایجاد جنجال بود یا مقاله‌ای که به اسم دکتر روحانی در یکی از روزنامه‌های آلمان چاپ شد و بعد از پیگیری مشخص شد که یکی از همین روزنامه‌های داخلی این کار را انجام داده است.»

وزیر ارشاد سپس امانت‌داری را یکی از رسالت‌های رسانه‌ها عنوان کرد: «امانت‌داری حرفه‌ای و رسالت مطبوعاتی که به دوش همه ماست باید به درستی انجام شود. خوشبختانه روزنامه و موسسه ایران به سمت امانت‌داری در حرکت است.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل