بازدید 2178

اعلام آمادگی وزیر برای همکاری

کد خبر: ۳۶۹۲۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۲ 05 January 2014
نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس، از اعلام آمادگی وزیر صنعت، معدن و تجارت برای همکاری با هیات تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس در جلسه مشترک امروز اعضای این هیأت با نعمت زاده خبر داد.

موید حسینی صدر در گفت وگو با خانه ملت، با اشاره به جلسه امروز(یکشنبه 15 دی) اعضای هیأت تحقیق و تفحص از شرکت ملی صنایع مس ایران با نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت که در محل این وزاتخانه تشکیل شد، گفت: در جلسه امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت آمادگی خود را برای همکاری با هیات تحقیق و تفحص اعلام کرد و گفت "اطلاعات مربوط به معادن مس را هر چه زودتر در اختیار اعضای تحقیق وتفحص از شرکت مس قرار دهد".

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در تحقیق و تفحص ها باید به صورت شفاف عمل شود،‌ افزود: انتظار این است در تحقیق وتفحص هایی که صورت می گیرد، نمایندگان نگاه ملی داشته باشند تا شائبه ای مبنی بر اینکه نمایندگان برای اهداف شخصی خود نسبت به تحقیق و تفحص اقدام می کنند در ذهن افراد خطور نکند.

حسینی صدر گفت: بر اساس گزارشات به دست آمده مدیریت صنعت مس ایران در حال حاضر ضعیف است، از این رو تحقیق و تفحص به صورت شفاف و با جدیت پیگیری می شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه انتظار داریم در مجموعه های مس کشور مانند مس خوی، مس کرمان و سایر مجموعه ها سرمایه گذاری شود، افزود: ظرفیت مس بسیار بالا است و عدم سرمایه گذاری به دلیل ضعف و تعلل مدیران بوده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر