بازدید 11423

دولت از ارائه لایحه هدفمندی یارانه‌ها منصرف شد

کد خبر: ۳۶۹۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۶ 05 January 2014
عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 93 کشور از منصرف شدن دولت برای ارائه لایحه هدفمندی یارانه‌ها خبر داد.

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به برگزاری جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق بودجه 93 کل کشور، اظهار داشت: معاون نظارت راهبردی رئیس جمهور چارچوب کلیه بودجه و اصول تنظیم آن را گزارش داد و نیز عنوان کرد که بودجه بر اساس اسناد بالادستی از جمله چشم‌انداز کل کشور و برنامه پنجم تدوین شده و در تنظیم بودجه نیز بر روی برنامه و بودجه تاکید شده است.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 93 کشور با اشاره به اینکه گزارشی از سوی دولت در خصوص اهداف کلان اقتصادی مانند نرخ رشد، بیکاری، صادرات، سرمایه‌گذاری و دیگر مباحث ارائه شد، تصریح کرد: در ادامه این جلسه نوبخت به تشریح جزئیات بودجه پرداخت و در پاسخ به این سؤال که آیا بودجه دولت محافظه کارانه است، جواب داد که بودجه واقع‌بینانه تدوین شده است.

همچنین سؤالی در خصوص اوراق خزانه اسلامی و مشارکت مطرح شد که قرار است فردا در بررسی کلان بودجه منابع و مصارف به آن پرداخته شود.

به گفته عضو کمیسیون تلفیق بودجه 93 کشور گزارش دیوان محاسبات، مرکز پژوهش‌ها و اتاق بازرگانی فردا در کمیسیون بررسی خواهد شد و پس از آن اعضا وارد جمع‌بندی و منابع و مصارف بودجه می‌شوند.

وی در خصوص نظر دولت در رابطه با هدفمندی یارانه‌ها گفت: دولت معتقد است بحث هدفمندی را در یک تبصره و لایحه بودجه 93 کل کشور گنجانده شود و از آوردن لایحه منصرف شده است.

این نماینده مجلس عنوان کرد: نماینده دولت معتقد است که برای ارائه لایحه هدفمندی یارانه‌ها باید فرصت بیشتری باشد تا بتوان آن را از همه زوایا بررسی کرد، اما اکنون که مجلس خواهان ارائه آن در لایحه بودجه است، آن را به صورت تبصره به مجلس ارائه کند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر