بازدید 19447

اتهام زنی یک نماینده به علی مطهری

کد خبر: ۳۶۹۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۹ 05 January 2014
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس با اشاره به اظهارات اخیر علی مطهری گفت:اگر نگوییم آقای مطهری به عنوان عامل MI6 نظر می‌دهد قطعا تحت تاثیر سرویس‌های جاسوسی بوده چرا که فکر نمی‌کنم آنقدر کند ذهن باشند که نتوانند تشخیص دهند فتنه 88 یک توطئه‌ براندازانه نظام بوده است.

"زهره طبیب‌زاده‌ نوری" نماینده مردم تهران در پی اظهارات اخیر "علی مطهری" به باشگاه خبرنگاران گفت:‌ من فکر می‌کنم متاسفانه آقای مطهری مورد سوءاستفاده جریان‌های سیاسی خارج از کشور و آژانس‌های اطلاعاتی بیگانه قرار گرفته است.  
 
وی افزود‌: آژانس‌های اطلاعاتی مستقیما علی مطهری را هدف قرار ندادند بلکه از طرق مختلف از جمله شخصیت‌ها و شاخص‌هایی که در این زمینه وجود دارد به وی نفوذ دارند.  
 
نماینده تهران ادامه داد: علی مطهری به دلیل جایگاه پدرشان یعنی استاد مرتضی مطهری از جایگاه بهتری برخوردار است بنابراین چنین کسی بهترین طعمه برای آژانس‌های امنیتی است که روی این افراد کار کند و قطعا این آژانس‌ها چنان با ظرافت و ماهرانه عمل می‌کنند که هرگز مستقیما با وی تماس نمی‌گیرند بلکه از طریق عناصر نفوذی به کار خود ادامه می‌دهند.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تصریح کرد: اگر افرادی مثل آقای مطهری که خودشان نیز مسئله‌دار باشند خیلی سریع در تور آژانس‌های امنیتی قرار می‌گیرند تا در زمین آنها بازی‌ کنند که من فکر می‌کنم آقای مطهری چنین مشکلی برایشان به وجود آمده و عملا افکار و اظهارات‌شان مدیریت می‌‌شود.  
 
طبیب‌زاده افزود: من انگیزه‌های او را نمی‌دانم ولی نوع برخورد و موضع‌گیری‌هایشان حکایت از این دارد که تصمیم‌گیری‌ها توسط ایشان اتفاق نمی‌افتد بلکه برای او تصمیم‌سازی می‌کنند و مطهری نیز این مسائل را اعلام می‌کند.  
 
وی اظهار داشت: ساده‌لوحانه است اگر کسی واقعه فتنه 88 را به اختلاف بین دو نامزد انتخاباتی تشبیه کند، شاید در پوشش مسائل انتخاباتی کارهایی انجام داده باشند اما بسیار مسخره است که ما آشوب سیاست براندازانه نظام را به اختلاف دو نامزد انتخاباتی تعبیر کنیم.  
 
عضو فراکسیون اصولگرایان گفت: اگر نگوییم آقای مطهری به عنوان عامل MI6 نظر می‌دهد قطعا تحت تاثیر سرویس‌های جاسوسی است چرا که فکر نمی‌کنم آنقدر کند ذهن باشند که نتوانند تشخیص دهد فتنه 88 یک توطئه‌ براندازانه نظام بوده است.  
 
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس در ادامه به دفاع تابش از مطهری نیز اشاره کرد و ادامه داد: از آقای تابش نیز بیشتر از این انتظار نمی‌رود زیرا با تفکراتی که وی دارد و حامی جریان فتنه است معلوم است از آقای مطهری دفاع کند. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر