بازدید 7301

توضیح رضاداد درباره‌ آشغالهای دوست داشتنی

کد خبر: ۳۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۵ 05 January 2014
دبیر جشنواره‌ی فیلم فجر درباره‌ی آخرین وضعیت نمایش «آشغالهای دوست داشتنی» توضیحات کوتاهی داد.

علیرضا رضاداد در خصوص نمایش فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» امیر یوسفی برای هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر به ایسنا ، گفت: همان‌گونه که تهیه‌کننده و کارگردان محترم فیلم و همچنین آقای دکتر ایوبی (رییس سازمان سینمایی) در مصاحبه‌های خودشان اعلام کرده‌اند، فیلم بیش از یک هفته است که تحویل دبیرخانه‌ی هیات انتخاب فجر شده اما ما هنوز فیلم را به هیات انتخاب عرضه نکردیم که خدای نکرده ملاحظاتی که درباره‌ی نمایش این فیلم وجود دارد، روی رای هیات انتخاب تاثیر نگذارد.

وی اظهار داشت: این فیلم برای نمایش ملاحظاتی دارد که فعلا مجال پرداختن به آن نیست،در صورت جمع‌بندی برای نمایش، آن را برای هیات انتخاب نمایش خواهیم داد و تعیین تکلیف می‌شود.

رضاداد درباره‌ی تاخیر و پایان یافتن مهلت بازبینی فیلم‌ها توسط هیات انتخاب اظهار داشت: چون فیلم به موقع در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است، از این نظر مانعی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، فیلم سینمایی «آشغالهای دوست داشتنی» در خلاصه داستان رسمی آن آمده است:« در مورد خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادر خانواده را حل کنند.»

علی معلم سخنگوی هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر با اعلام اینکه امشب 15 دی ماه کار هیات انتخاب جشنواره‌ی فیلم فجر تمام می‌شود، در پاسخ به ایسنا گفت: هنوز فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» به هیات انتخاب جشنواره‌ی فجر ارایه نشده است.

حجت‌الله ایوبی رییس سازمان سینمایی هم درباره‌ی «آشغالهای دوست داشتنی» گفت: من فیلم را دیده‌ام، اما هنوز هیچ تصمیم قطعی در مورد این فیلم گرفته نشده است و برای بازبینی به هیأت انتخاب جشنواره‌ی فجر فرستاده شده است و هیأت انتخاب می‌تواند آزادانه نظر خود را درباره‌ی این فیلم اعلام بکند.

******

امیر یوسفی ضمن ابراز خرسندی از اینکه بنیاد سینمایی فارابی تمام اختیاراتش را در فیلم «آشغالهای دوست داشتنی» به او به عنوان کارگردان و تهیه‌کننده فیلم واگذار کرده است،گفت: بنیاد فارابی به پیشنهاد بنده، اختیارات صد در صد فیلم را به خودم واگذار کرد.

این کارگردان سینما ادامه داد: وقتی آقای جعفری‌جلوه فیلم را دیدند، بنده به عنوان کارگردان و یکی از مالکان فیلم پیشنهاد دادم که اختیارات فارابی (به عنوان یکی از سرمایه‌گذاران فیلم ) به خودم واگذار شود که خوشبختانه روز گذشته این اتفاق افتاد.

وی گفت: این پیشنهاد را به دلیل تسریع در جلو رفتن مساله نمایش فیلم در جشنواره‌ی فجر و اکران مطرح کردم تا به عنوان تهیه‌کننده و یکی از مالکان فیلم اختیار بیشتری داشته باشم که روند نمایش فیلم را پیگیری کنم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها