بازدید 4028

تصویب 9 طرح جدید سرمایه گذاری خارجی

کد خبر: ۳۶۹۱۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۸ 05 January 2014
رییس سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های فنی و اقتصادی ایران از تصویب 9 طرح جدید سرمایه گذاری به ارزش معادل 37 میلیون دلار در کشور خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، بهروز علیشیری در حاشیه یک صد و هشتاد و دومین جلسه هیات سرمایه گذاری خارجی اظهار کرد: در این جلسه 9طرح جدید سرمایه گذاری خارجی به ارزش معادل 37 میلیون دلار به همراه موارد دیگر مرتبط به طرح های سرمایه گذاری خارجی، مورد تصویب قرار گرفت.
 
علیشیری در ادامه افزود: از جمله طرحهای مصوب در این هیات، سرمایه گذاری خارجی در طرح تولید مقاطع فولادی و میلگرد آجدار ساده کربنی و کم آلیاژی، طرح تولید انواع پری فرم، طرح استقرار و نصب مخازن مواد شیمیائی و نفتی و سیستم پایپینگ استاندارد و عملیات ترانسشیپمنت، طرح تولید قطعات پلاستیکی لوازم خانگی و تولید بطری از پلی پروپیلن، طرح تولید انواع رنگ ساختمانی پایه آلکیدی حلالی، طرح تولید رنگ و خودرویی، طرح کشت گلخانه ای، طرح تولید محصولات غذائی غیر کنسروی ، طرح بازیافت فولاد و چدن، طرح تولید محصولات پلاستیکی و افزایش سرمایه گذاری خارجی در طرح انواع رنگهای صنعتی و خودرو است.
 
در این جلسه مصوبات دیگر در خصوص انتقال سود سرمایه گذار خارجی و اصلاح مجوزهای سرمایه‌گذاری خارجی نیز به تصویب هیات سرمایه گذاری خارجی رسید.
 
بر اساس این گزارش پیش بینی می‌شود اجرای طرحهای مذکور باعث افزایش اشتغال زایی، بهبودکیفیت محصولات داخلی، انتقال فناوری به کشور و ارتقای صادرات می‌شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار