بازدید 3989

ماجدی:لگد برهانی را ندیدم

کد خبر: ۳۶۸۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰ 04 January 2014
سرپرست تیم فوتبال استقلال در واکنش به حرکت آرش برهانی پس از تعویض گفت: او با اجازه من به رخکتن رفت ولی لگد زدن برهانی به کلمن را ندیدم.

به گزارش مهر، میرشاد ماجدی در پایان دیدار تیم این تیم مقابل راه‌آهن سورینت در جمع خبرنگاران گفت: ما مشکلات زیادی داریم که از ابتدای فصل با ما همراه شده‌اند. بدشانسی‌های زیادی در طول فصل گریبان ما را گرفته و هر هفته با مصدومیت‌هایی مواجه هستیم.

وی افزود: در نیمه دوم بعد از تعویض دوم قلعه‌نویی از من پرسید روی نیمکت چه کسی را داریم؟ قبلا در بازی با سایپا و یکی دو مسابقه دیگر هم با شرایطی مشابه مواجه بودیم و باید عنوان کنم که امسال، سالی بود که استقلال بیشتر بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی قرار داده بود و آنها وقتی برگشتند بدنسازی تیم را از دست دادند و به همین خاطر مدام مصدوم می‌شوند.

سرپرست تیم استقلال در خصوص واکنش برهانی پس از تعویض گفت: من ندیدم که او به کلمن لگد زده باشد و وقتی می‌خواست بالا برود پایش به آن خورد. برای رفتن به رختکن هم از من اجازه گرفت چون هوا خیلی سرد بود. بهرحال بازیکن در شرایطی است که بعضی وقت‌ها اتفاقاتی رخ می‌دهد با این حال بعید می‌دانم برهانی قصدی داشته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل