بازدید 2033

در راس امور بودن مجلس معیار است

کد خبر: ۳۶۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۵ 04 January 2014
نماینده مردم اردکان در مجلس گفت:مجلس رکن مردم سالاری نظام است و نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آموزه‌های اسلام مجلس را به عنوان رکن مردم‌سالاری ارائه کرده است.

به گزارش فارس؛محمدرضا تابش نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اهمیت مجلس به عنوان یک قوه مهم در عرصه اجرایی کشور،‌گفت: مجلس رکن مردم سالاری نظام است و نظام جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آموزه‌های اسلام مجلس را به عنوان رکن مردم‌سالاری ارائه کرده است.

وی افزود: حضرت امام (ره) نیز بر این نکته تأکید کردند که مجلس در رأس امور است و به نظرم این بهترین معیار برای ماست.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جایگاه مجلس باید حفظ شود، ادامه داد: البته گاهی وقت‌ها عملکرد بعضی از دوستان و نمایندگان در پایین آمدن جایگاه مجلس مؤثر است چرا که برخی حرف‌ها به شأن و منزلت مجلس آسیب می‌رساند.

تابش با تأکید بر ضرورت تفکیک قوا در نظام جمهوری اسلامی و تأکید قانون اساسی بر آن، گفت: مقام معظم رهبری نیز در دیدارهای خود با دست‌اندرکاران نظام بر این نکته تأکید کردند که استقلال قوا اعم از قوه قضائیه، مقننه و مجریه حیاتی است.

وی افزود: تفکیک قوا سبب حفظ نظام مردم‌سالاری می‌شود و جلوی استبداد و دیکتاتوری را می‌گیرد. از این رو حفظ‌ این مسئله کاملا ضروری و حیاتی است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل