بازدید 20789
با پخش زنده «تابناک» همراه باشید

استقلال با لکوموتیو به صدر جدول رسید

تساوی روز گذشته پرسپولیس و نفت تهران این فرصت را در اختیار استقلال قرار داد تا با یک پیروزی برابر راه‌آهن راهی صدر جدول لیگ برتر شود. آبی‌پوشان امروز با تک گل سه امتیازی نظری صدر جدول را در اختیار گرفتند.
کد خبر: ۳۶۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۰ 04 January 2014
استقلال-راه‌آهن؛ پخش زنده هفته بیست و یکم لیگ برتراستقلال تهران توانست با تک گل سه امتیازی مهدی نظری خودش را به صدر جدول برساند و بالاتر از پرسپولیس، فولاد و نفت تهران بعد از هفته در بالای جدول قرار بگیرد. کاربران تابناک امروز این بازی را به صورت زنده از طریق سایت مشاهده کردند.

به گزارش «تابناک»، پنج دیدار پایانی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران امروز در شهرهای تهران، رشت، قم، کرمان و تبریز پیگیری می‌شود که تلاش استقلال برای رسیدن به صدر جدول، مهم‌ترین دیدار این روز بود. در سایر دیدارها تراکتورسازی در آخرین روز‌ حضور جلالی در این باشگاه به مصاف فجر شهید سپاسی رفت و به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دست نیافت.

مس قعر نشین دیگر تساوی این هفته را رقم زد و سپاهان با یک گل صبا را شکست داد تا چندان از کورس قهرمانی عقب نیفتد. گسترش فولاد با هدایت مهدی تارتار داماش گیلان را از پیش‌رو برداشت و استقلال هم با پیروزی برابر راه‌آهن سورینت خودش را به صدر جدول رساند.

ترکیب استقلال

مهدي رحمتي، امير حسين صادقي، جي لويد ساموئل، خسرو حيدري، عليرضا واحدي نيکبخت، جواد نکونام، پژمان نوري، آندرانيک تيموريان، آرش برهاني، سياوش اکبرپور و محمد مهدي نظري

ترکیب راه‌آهن

وحيد طالب لو، رامين رضاييان، ابراهيم کريمي، پيروز قرباني، آرمان قاسمي، حامد زماني، محمد عليزاده، ديويد ويلکروم، بهادر عبدي، رضا خالقي فر و امين منوچهري

گزارش حواشی بازی
  • 10 دقیقه پیش از آغاز بازی امیر قلعه‌نویی و دستیارانش زمین چمن ورزشگاه تختی را مورد بازدید قرار دادند. در این لحظه تماشاگران شعارها و سرودهای مختلفی در وصف سرمربی استقلال خواندند که قلعه‌نویی به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.
  • هواداران استقلال که شمارشان در ورزشگاه تختی به ۵۰۰ تن رسیده با دیدن سید مهدی رحمتی که برای گرم کردن به زمین آمده بود، او را به شدت تشویق کردند و خطاب به سرمربی تیم ملی شعار می‌دادند کی‌روش یادت باشه که رحمتی باید باشه. 
  • وحید طالب‌لو دروازه‌بان تیم راه‌آهن که در گذشته عضو تیم استقلال بود هم از سوی هواداران تشویق شد و او را طالب‌لوی کاسیاس خواندند.
  • هواداران استقلال برای امیر قلعه‌نویی شعار «ما اهل کوفه نیستیم، امیر تنها بماند» سردادند که سرمربی استقلال با حرکات دست مانع سردادن این شعار شد.
  • در حالی که دیدار تیم‌های راه‌آهن- استقلال در جریان بود امیر قلعه‌نویی هاشم بیک‌زاده را به جای آرش برهانی به زمین فرستاد اما مهاجم استقلال و تعدادی از هواداران این تیم نسبت به این تعویض اعتراض کردند.برهانی که از تعویض خود تعجب کرده بود بدون اینکه با قلعه‌نویی دست دهد به سمت نیمکت رفت و به کُلمن آب لگد زد. این حرکت مهاجم استقلال باعث ناراحتی امیر قلعه‌نویی شد و برهانی نیز به نشانه قهر به رختکن رفت. این اتفاق باعث شد در سکوها بین هواداران اختلاف بوجود بیاید و کسانی که امیر قلعه‌نویی تشویق می‌کردند با افرادی که آرش برهانی را حمایت می‌کردند درگیر شدند.
  • ساموئل در دفاع آخر بازی می‌کند. امیرحسین صادقی در دفاع چپ است و خسرو حیدری به عنوان مدافع راست برای استقلال بازی می‌کند.
  • برخی تماشاگران با پتو به ورزشگاه آمدند!
  • امیر قلعه نویی در پایان نیمه اول به عابدینی دبیر هیئت فوتبال تهران هم بابت پنالتی که اعتقاد داشت داور برای این تیم نگرفته اعتراض کرد.‬
  • ایمان عالمی، ستار همدانی و علی امیری در جایگاه ویژه حضور دارند اما نکته قابل توجه حضور سامان آقازمانی، بازیکن تیم راه‌آهن با کاپشن پرسپولیس در جایگاه ویژه است. 

گزارش بازی

دیدار راه‌آهن سورینت و استقلال از رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز (شنبه) از ساعت 15 در ورزشگاه تختی تهران آغاز شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

نیمه اول

استقلالی‌ها که مقابل میزبان خود با ترکیب رحمتی، صادقی، ساموئل، حیدری، نیکبخت‌واحدی، نوری، تیموریان، نکونام، اکبرپور، نظری و برهانی در میدان حاضر شده بودند، در دقیقه یک بازی با یک حمله جدی از سوی بازیکنان راه‌آهن روبرو شدند که این حرکت تبدیل به کرنر شد و در ادامه نیز تلاش شاگردان ابراهیم‌زاده راه به جایی نبرد.

آبی پوشان در دقیقه 6 بازی روی حرکت آندرانیک تیموریان خطری روی دروازه راه‌آهن ایجاد کردند اما شاگردان منصور ابراهیم‌زاده توپ را در آستانه ورود به دروازه از منطقه خطر دور کردند.

در ادامه بازیکنان استقلال فشار زیادی روی دروازه راه‌آهن آوردند که در چند صحنه دفاع این تیم سراسیمه نشان داد، اما بازیکنان آبی‌پوش نتوانستند از این فرصت و حملات خود نتیجه‌ای بگیرند و بازی نیز با کم شدن سرعتش در میانه میدان ادامه پیدا کرد.

هر چند 2 تیم موقعیت‌های نه چندان خطرناکی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند و فرصت‌هایی برای گلزنی داشتند، اما بازیکنان استقلال و راه‌آهن با بی دقتی این فرصت‌ها را از دست دادند تا این دیدار بین بازیکنان درگیرانه ادامه پیدا کند. دقایق منتهی به نیمه اول نیز در میانه‌های میدان ادامه داشت و بازی در این نیمه بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

دیدار راه‌آهن سورینت و استقلال در نیمه دوم نیز بسیار کُند و آرام آغاز شد و 2 تیم موقعیت خطرناکی را روی دروازه دیگری ایجاد نکردند و بازی در میانه‌های میدان پیگیری شد. این دیدار که گره خورده بود با تعویض استقلال همراه شد و امیر قلعه‌نویی تصمیم گرفت هاشم بیک‌زاده را در دقیقه 59 به زمین بفرستد و آرش برهانی که نتوانسته بود انتظاراتش را برآورده کند را روی نیمکت بنشاند. در همین لحظات هم استقلال روی یک ارسال صاحب موقعیت شد اما این فرصت نیز مانند موقعیت‌هایی که در نیمه اول به دست آمده بود از دست رفت.

امیر قلعه‌نویی که یک تعویض تاکتیکی را انجام داده بود تا از ارسال‌های بیک‌زاده برای رسیدن به گل استفاده کند، در دقیقه 67 به خواسته خود رسید و بعد از صاحب توپ شدن بیک‌زاده و ارسال این بازیکن از سمت راست، دروازه وحید طالب‌لو توسط محمدمهدی نظری باز شد تا مهاجم جوان استقلال اولین گل فصل خود را در رقابت‌های لیگ برتر به ثمر برساند.

پس به ثمر رسیدن گل بازی سرعت بیشتری گرفت و بازیکنان تیم راه‌آهن برای جبران این گل تلاش کردند که البته با دفاع خوب استقلال نتوانستند در لحظات بعد از دریافت گل موقعیتی به دست بیاورند.

منصور ابراهیم‌زاده بعد از به ثمر رسیدن گل استقلال برای تغییر وضعیت تیمش دست به تعویض زد و در دقیقه 74، برزای را جایگزین محمد علیزاده کرد اما دفاع مستحکم استقلال مقابل حملات راه‌آهن ایستاد. دقیقه 82 نیز دومین تعویض راه‌آهن شکل گرفت و علی علیپور به جای امین منوچهری وارد میدان شد و آخرین تعویض این تیم نیز مهدی مهدی‌پور بود که دقیقه 85 جایگزین دیوید ویکروم شد. امیر قلعه‌نویی نیز در دقیقه 85 ایمان باصفا را به میدان فرستاد و محمدمهدی نظری زننده تک گل این بازی را بیرون کشید.

2 تیم در ادامه این دیدار موقعیتی روی دروازه یکدگیر نداشتند و استقلال در نهایت با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید تا با 41 امتیاز به صدر جدول برسد و بالاتر از پرسپولیس 40 امتیازی قرار بگیرد.

برای دیدن جدول کامل رقابت‌های لیگ برتر اینجا کلیک کنید.

بهترین‌های بازی

در پایان دیدار راه‌آهن سورینت و استقلال محمدمهدی نظری مهاجم تیم استقلال به عنوان بهترین بازیکن فنی و پیروز قربانی بازیکن راه‌آهن به عنوان بازیکن اخلاق زمین انتخاب شدند.

نتایج سایر بازی‌ها

صبای قم صفر - سپاهان اصفهان یک

گل: مهدی شریفی (11)

داماش گیلان 1 - گسترش فولاد تبریز 2

گل‌ها: محمدرضا مهدوی(55) برای داماش گیلان و مهرداد بایرامی (9) و جابر انصاری (77) برای گسترش فولاد تبریز
اخراج: روح الله سیف اللهی (4+90 - داماش)

تراکتورسازي 0 - 0 فجر سپاسي

مس کرمان 2 - 2 سایپای البرز

گل‌ها: کاوه رضايي(1) علي زينالي (23) برای تراکتورسازی و هادي تاميني(45) و لوسيانو ادينهو (53) برای مس کرمان

دانلود نیمه اول



تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۱
انتشار یافته: ۳۰
فایل تصویر حجمش خیلی زیاده
خیلی خیلی دیر لود شده
پاسخ ها
داییش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
به عموش بگید بره اینترنت پرسرعت بخره تا بتونه ببینه ما که داریم خوبشم داریم
راسکولنیکوف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
بهترین اینترنت مال محله راسکولنیکوف ایناس
اونجا عالیه
هم خوبه هم بهتره
ناشناس
| United States |
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
داییش یا نمی دونی سرعت چیه یا نمی دونی اینترنت چیه یا داخل ایران نیستی یا اینکه نمی دونی لود شدن چیه
تابناک جان ممنون اما با این سرعت و پهنای باند اینترنت هیچی پخش نمیشه که نگاه کنیم
پاسخ ها
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
اينترنت چيه همين عكس دو تا كامپيوتره بي خاصيت رو ميگيد كه گوشه صفحه مياره؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
معنای اینترنت تو کشور ما همینه دیگه حامد جان !!!
استقلال قهرمان میشه ...

خدا میدونه که حق شه...
تابناک جان ممنون اما با این سرعت و پهنای باند اینترنت هیچی پخش نمیشه که نگاه کنیم
سلام جالبه از تلویزیون دیجیتال جلوتره.........................
دايي قهرمان ميشه
پاسخ ها
اس اس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
تا امیرخان قلعه نوعی در لیگ برترمربیگری میکنندمحاله کسی قهرمان بشه
مدیریت محترم سایت تابناک با سلام وتشکر فرائان از این امکانی که ایجاد نموده اید
با تشکر مجدد
واقعا ممنون بابت این کار ارزشمندتون
موقعیت من طوریە که نمیتونم از تلویزیون ببینم
واسه همین فوتبال ها رو اینجا نگاه می کنم
هرچند سرعت خطم بالا هم نیست (٢٥٦) اما انصافا بدون قطع و وصل میدە و طوری هست که ازش استفاده کرد.
اگه ميتونه به سطرجدول نزديك بشه بقيه طلبش بخشيدنزديك پايان فصل هستيم
پاسخ ها
محمد رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
مش عبدالله باید بگی صدر جدول نه سطر جدول!
سطر به معنای خط و صدر به معنای بالا است
عالیه. واسه همه بازیها این امکان را بذارید.
به نظرمن عاااااااالیه.کاش از کارارزشمندتون قدردانی بشه
عالی بود دستت درد نکند از هندوستان هستم حتی یک دفعه هم قطع نشد
تابناک متشکریم
پاسخ ها
اسماعیل
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۴
منم اگر اینترنت شما رو داشتم همین رو میگفتم
عشق است اس اس
بازي چند چند هستند
بازی استقلال و پرسپولیسو که همه جا پخش میکنن لطفا"بازی تیمهای شهرستانی رو پخش کننین
استقلال مهاجم نداره که اه اعصابمون خراب کردن...هر ده تا موقعیت یکیش گل میزنه بابا یه مهاجم درست بیارین.
استقلال و پرسپولیس و سپاهان و تراکتور با
این هواداران قلیل و بازیهای باری به هرجهت
که این باشه وای به حال لیگ دسته یک و دو
بهتر است تا دیر نشده فکری به حال فوتبال ایران
کرد تا در جام جهانی کیسه گل نشود
بلخره هفته 21 به لطف دروازبان و داور مهاجم اسقلال موفق به گلزنی شد (تیتر سایت فیفا )
همش با یه گل شانسی سه امتیاز میگیره و قهرمان میشه بعد روبروی تیمهای عربستانی حرفی برا گفتن ندارن
ما استقلالیم و قهرمان اسیا
استقلال سرور آسیا.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل