بازدید 7612

علت حضور معاون مرتضوی در مجلس

کد خبر: ۳۶۸۸۲۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۹ 04 January 2014
عضو کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی درباره اینکه فکر می‌کنید دلیل حضور معاون مرتضوی در مجلس چیست، ابراز داشت: آقای مرتضوی فکر می‌کند که‌‌‌ همان مرتضوی سابق است و از قدرت و اختیارات سابقش برخوردار است و فکر می‌کند با تهدید و شکایت کردن می‌تواند مجلس را بترساند، اما باید گفت مجلس و کمیته تحقیق و تفحص اهل مماشات نیست و هیچی ترسی از تهدیدات و شکایات مرتضوی ندارد.

نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با ایلنا، در خصوص حضور حیدری‌فر معاون مرتضوی در مجلس گفت: آقای حیدری‌فر روز یکشنبه هفته گذشته به مجلس آمد تا در خصوص بحث گزارش تحقیق و تفحص از سازمان تامین اجتماعی رایزنی‏‌هایی انجام دهد.

وی در خصوص اینکه حیدری‌فر چگونه وارد مجلس شده است، اظهار داشت: گویا ایشان قبلا به بهانه دیدار مردمی با نمایندگان که از طریق عادی صورت می‌گیرد از چند نماینده وقت گرفته بود و از این راه وارد مجلس شده بود.

نماینده مردم ارومیه در پاسخ به این سوال که آیا حیدری‌فر در زمان حضور در مجلس با نماینده‌ای هم دیدار داشته است، تصریح کرد: ایشان پس از ورود به مجلس به سراغ آقای محجوب رفته بودند و توانسته بودند با ایشان دیدار کنند.

عضو فراکسیون راهروان ولایت در خصوص مباحث مطرح شده در دیدار حیدری‌فر با محجوب گفت: باید از خود آقای محجوب بپرسید. من در آن دیدار حضور نداشتم اما گویا مباحثی از طرف ایشان بیان شده اما آقای محجوب فقط حرف‌های آقای حیدری‌فر شنیده و اظهار نظری در خصوص مسائلی که از سوی وی طرح شده، نکرده است.

قاضی‌پور درباره اینکه فکر می‌کنید دلیل حضور معاون مرتضوی در مجلس چیست، ابراز داشت: آقای مرتضوی فکر می‌کند که‌‌‌ همان مرتضوی سابق است و از قدرت و اختیارات سابقش برخوردار است و فکر می‌کند با تهدید و شکایت کردن می‌تواند مجلس را بترساند اما باید گفت مجلس و کمیته تحقیق و تفحص اهل مماشات نیست و هیچی ترسی از تهدیدات و شکایات مرتضوی ندارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان