بازدید 14760

پیشنهاد ۳ میلیارد دلاری عربستان برای تحویل ماجد

کد خبر: ۳۶۸۷۵۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۶ 04 January 2014
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عربستان از لبنان درخواست کرده در ازای دریافت 3 میلیارد دلار ماجد را به عربستان تحویل دهد که در این وضعیت حق شکایت از عربستان به سازمان ملل برای ایران محفوظ است.

منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس گفت: دولت عربستان 3 میلیارد دلار برای استرداد عامل انفجار سفارت ایران در لبنان در نظر گرفته و این نشان می‌دهد که مطالبی که وی ممکن است بیان کند تا چه اندازه برای دولت عربستان حیاتی و مهم است.

وی افزود: با توجه به انفجار سفارت ایران در بیروت توسط عامل سعودی این حق برای ایران محفوظ است تا از عربستان سعودی به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کند و باید این موضوع توسط مسئولان مورد پیگیری قرار گیرد.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: سعودیها به دنبال خبر واهی ترور سفیر این کشور در آمریکا جنجال‌های زیادی را برای به چالش کشیدن جمهوری اسلامی ایران به راه انداختند و حال این حق برای جمهوری اسلامی ایران وجود دارد تا موضوع انفجار سفارت ایران در لبنان را از طریق شورای امنیت سازمان ملل مورد پیگیری قرار دهد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل