بازدید 3460

انتخابات فدراسيون كشتي برگزار مي‌شود

کد خبر: ۳۶۸۷۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۷ 04 January 2014
مجمع انتخاباتي فدراسيون كشتي پس از حدود دو سال كه اين فدراسيون با سرپرست اداره شد، امروز شنبه برگزار خواهد شد. در اين مدت حجت‌الله خطيب، سرپرست فدراسيون بود و با وجود نتايج خوب كشتي ايران در المپيك لندن و رقابت‌هاي جهاني مجارستان، از نظر مديريتي و مالي عملكرد قابل انتقادي داشت كه سرانجام منجر به استعفاي او از سرپرستي فدراسيون شد و بدهي ميلياردي براي رييس بعدي به جا گذاشت.

پس از خطيب، رسول خادم، قهرمان سابق جهان و المپيك و مدير تيم‌هاي ملي كشتي كه سابقه حضور در شوراي شهر تهران را نيز دارد در روز 28 مهر امسال از سوي سيدرضا صالحي اميري، سرپرست وقت وزارت ورزش و جوانان به سرپرستي فدراسيون كشتي رسيد. او در مدت حدود دو ماه و نيم توانسته مجامع هيات‌هاي استان‌هايي كه با سرپرست اداره مي‌شدند را برگزار كند، به مشكلات مالي عديده فدراسيون تا اندازه‌يي سروسامان دهد و با بهبود وضع امكانات، زمينه بازگشت محمد بنا به تيم ملي كشتي فرنگي را فراهم كند و بزرگان كشتي را حول محور خود جمع كند. در مقابل خادم، محمدرضا توپچي دبير فدراسيون دوره خطيب، علي بديع، حميد سيفي و مجتبي شيرازي حضور دارند كه به نظر نمي‌رسد رقباي سرسختي براي قهرمان المپيك آتلانتا به حساب بيايند.

البته عباس جديدي، نايب قهرمان المپيك آتلانتا و عضو شوراي شهر تهران هم كانديداي رياست فدراسيون بود اما با توجه به نامه سازمان بازرسي كل كشور مبني بر منع حضور اعضاي شوراي شهر در انتخابات فدراسيون‌ها نمي‌تواند در اين انتخابات شركت كند. هادي ساعي هم بر اساس همين موضوع در انتخابات تكواندو شركت نكرد. با وجود اين كانديداها به نظر نمي‌رسد خادم كار سختي براي رسيدن به صندلي رياست فدراسيون كشتي داشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار