بازدید 20108

آبروی این پدر و مادر را بخرید

کد خبر: ۳۶۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۹ 28 December 2013
سایت انجمن خیریه همت نوشت:

سلام و خداقوت

این چند خط کوتاه نگاشته می شود برای همت دوستان جهت تهیه جهیزیه یک عروس آبرومند.

این خانواده دو دختر ۲۰ و ۲۴ ساله دارند که به همراه پدر و مادر خود در خانه ای راهرو مانند به مساحت حدود ۲۲متر مربع زندگی می کنند که شامل یک اتاق و یک راهروی کوچک است و البته آشپزخانه ای کوچک در زیرزمین؛ سرویس و حمام هم در گوشه حیاط.

پدر خانواده مدتهاست به دلیل عفونت ریه و نارسایی قلبی زمین گیر شده و مادر است که با کارکردن در یک مهدکودک خرج خانواده را تامین می کند.

دختر بزرگتر حدود ۱۸ ماه است در عقد مانده و خانواده از تهیه جهیزیه عاجزند.

به فضل خدا همت کنید تا بتوانیم دل خانواده دیگری را شاد کنیم.

برای کمک به اینجا مراجعه کنید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۲
انتشار یافته: ۱۱
با سلام
لطفا یه ترتیبی اتخاذ کنید که هموطنان خارج از ایران هم بتونن کمک هاشون رو به دست این افراد با آبرو و نیازمند برسونند.
پاسخ ها
مجید
| Germany |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
دوست عزیز

اگر در ایران حساب ریالی دارید میتونید از طریق وب سایت بانک و آنلاین به هر حسابی پول واریز کنید. البته بایستی ابتدا نام کاربری و پسورد از بانک دریافت کنید.
ناشناس
| - |
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
خدارو شاهد میگیرم من کسیو میشناسم که بدتر از این خانواده هست چه طوری میشه واسه اوناهم کمک جمع کرد ؟؟؟/؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
برادر من ترتیب نمیخواد . یه نفر فامیل بگو یه حساب برات اینجا باز کنه برات . از اونور بریز به حساب خودت و از اینترنت واریز کن . درسته ایران تحریمه . اما خدایی میشه یه وجهی رو انتقال داد به بانک ایران
لاله از آلمان
| Germany |
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
سلام آقا امیر .من هم در آلمان هستم . اگه ان شاءالله قصد کمکداری همین سایت خیریه همت را کلیک کنتمام مراحل و چگونگی کمک را در پایین صفحه مربوط به در خواست کمک ها نوشته . شما به راحتی می تونید توسط دوستانتون در ایران و از طریق بانک هایی که بهتون معرفی می شه مبلغ را واریز کنید.قبول باشه از شما و همه دوستان
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۸
آفرین به مردم ایران که هنوز دلشون برای هم میسوزه
خدا خیر برکت به همه بدهد دست بکار بشید هموطنان بسمه الله
من كاملاً با اين كار خيرخواهانه موافقم و اعتقاد دارم بايد بيشتر به همدبگه كمك كنيم اما يه سوال داشتم ،، نميشد آقا داماد دست عروس خانمو بگيره و بدون هيچ جهزيه اي برن خونه بخت و كم كم با سعي و تلاش وسايل زندگيشونو خودشون در طول زندگي تهيه كنن !!
تو منطقه و قوميت ما اصلا رسم نيست كه عروس جهزيه بياره و از اون طرف از داماد هم مهريه هاي سنگين و آنچناني طلب نميشه(حتي اگه هردو از نظر اقتصادي وضعشون عالي باشه) تا با سادگي هرچه بيشتر زندگيشونو شروع كنن!!
واقعا هزینه درمان اینقدر کمر شکن شده که هر ایرانی برای اینکه بتواند خود را مداوا کند اگر دارایی داشته باشد باید بخشی از ان را بفروشد تا بتواند خود را درمان کند وای به حال کسی که دستش از مال دنیا کوتاه باشد
کم نیستن خانواده هایی که باچنین مشکلی مواجه هستند واز ترس آبروشون حتی نمیتونن دخترهاشون راعقد کنن وبه جای اون سعی میکنن با کار کردن در هر شرایطی (آبرومندانه ) به وضع اقتصادی خانواده کمکی کنن .
خوب مگه مجبورن جهیزیه بدن؟
این دو چوان برومند بهتر است خود کار کنند و توشه ای برای زندگی مشترکشان فراهم کنند و آبروی والدین خود را با تلاش و واقع بینی بخرند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر