بازدید 16679

وعده نامعلوم مسئولان برای خوابگاه دانشگاه فرهنگیان یاسوج

کد خبر: ۳۶۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵ 10 December 2013
رئیس پردیس کوثر دانشگاه فرهنگیان یاسوج  با اشاره به اساسنامه دانشگاه فرهنگیان توسط شورای انقلاب فرهنگی در سال 90 اظهار داشت: طبق مصوبه شورای انقلاب فرهنگی برای هر استان دو پردیس دانشگاهی به تفکیک جنسیتی برای آنان درنظر گرفته شده است.

سیده زهرا حسینی راه اندازی پردیس دانشگاهی در استان را ظرفیت خوبی برای تربیت نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش دانست و افزود: کلیه کسانی که وارد دانشگاه پردیس می شوند بعد از پایان دوره کارشناسی جذب آموزش و پرورش می شوند.

وی ادامه داد: در راستای سیاست دولت برای تقویت پردیس ها در استان ها بحث پذیرش دانشجو در کنکور سراسری برای پردیس ها در نظر گرفته شد.

رئیس دانشگاه پردیس فرهنگیان کوثر یاسوج به تعداد دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه اشاره کرد و بیان داشت: برای سال اول تعداد 141 نفر که در رشته های علوم تربیتی ،آموزش کودکان استثنایی ،مشاوره و ادبیات فارسی پذیرش شدند و در سال 92 تعداد131  دانشجو پذیرش شدند.

وی به مقاطع تحصیلی در فرهنگیان کوثر یاسوج اشاره  کرد و بیان داشت: مقطع کاردانی برای کسانی است که در حال خدمت هستند و کسانی هم که از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه می شوند با معدل ،رتبه های خوب  و مصاحبه از طریق گزینش مشغول به تحصیل می شوند.

حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تصریح کرد : مقام معظم رهبری فرمودند"دانشگاه فرهنگیان خیلی مهم است چرا که در اینجا شخصیت معلمین ساخته می شود" به اعتقاد ما دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه تربیت محور است.

وی با اشاره به مشکلات این دانشگاه ابراز داشت: یکی از عمده مشکلات دانشگاه پردیس فرهنگیان کوثر یاسوج نبود ظرفیت خوابگاه به تعداد دانشجویان پذیرش شده است.

رئیس دانشگاه پردیس فرهنگیان کوثر یاسوج اظهار کرد: با توجه به رایزنی هایی که با استانداری و ارگان های مختلف داشتیم  قرار شد ساختمانی را برای خوابگاه به صورت امانت در اختیار  پردیس دانشگاهی قرار دهند اما هنوز جوابی نداده اند.

حسینی گفت:  با برطرف شدن  مشکل خوابگاه دانشگاه پردیس فرهنگیان کوثر یاسوج می توانیم سطح دانشگاه را در وضعیتی که هست ارتقا دهیم تا درکنار بهبود بخشی کمی به  کیفیت بخشی آن هم توجه شود.

وی در پایان ارتباط دانشگاه فرهنگیان با دانشگاه های مادر استان را مناسب ارزیابی کرد و گفت: در برخی از موارد که دانشگاه  به امکانات و اساتیدی نیاز دارد  به وسیله ارتباطی که با دانشگاه یاسوج  برقرار کردیم ضعف هایی موجود را برطرف خواهیم کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل