بازدید 15278

وعده روحانی برای پیگیری سند مالکیت مردم خارک

کد خبر: ۳۶۳۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹ 10 December 2013
رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در تشریح نشست این مجمع با رئیس جمهور، از وعده روحانی برای پیگیری سند مالکیت مردم خارک وپرداخت اعتبار جابه‌جایی 2روستای مجاور نیروگاه بوشهر خبرداد.

عبدالکریم جمیری گفت: در نشست مشترک مجمع نمایندگان استان بوشهر با رئیس جمهور به توانمندی‌های مادی و معنوی این استان بسیار توجه شد، زیرا استان بوشهر از سرمایه های عظیم مادی ومعنوی بسیاری برخوردار بوده که بی توجهی به منابع نفت، گاز و پتروشیمی می تواند صدمات جبران ناپذیری را به استان تحمیل کند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته توجه به مسائل فرهنگی در استان بوشهر به دلیل اینکه این استان در مرز قرار گرفته و آسیب پذیری بسیاری دارد از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و در این جلسه درباره مسائل و مشکلات فرهنگی و اختصاص اعتبارات بیشتر به حوزه فرهنگ با رئیس جمهور بحث و گفت وگو شد.

وی افزود: ورزش استان بوشهر در جلسه با روحانی بررسی شد، با توجه به نقشی که  ورزش در جذب نیروهای جوان وسالم سازی جامعه دارد دولت باید به این حوزه بیشتر توجه کند، متاسفانه در طی سنوات گذشته به علت بی‌توجهی مدیران در استفاده از منابع مادی استان، تیم صاحب نام شاهین از لیگ برتر سقوط کرد و در حال حاضر لیگ دسته دوم است.

جمیری تصریح کرد: یکی دیگر ازموضوعات مورد بحث درجلسه با رئیس جمهور پیگیری درباره سند مالکیت اموال مردم خارک بود، نمایندگان استان بوشهر همچنین از رئیس جمهور تقاضا کردند که اعتبار پیش بینی شده در بودجه 92 برای جابه جایی دو روستای مجاور نیروگاه اتمی بوشهر عملیاتی شود که رئیس جمهور در جلسه دستورات لازم را برای پیگیری این موارد صادر کرد.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با بیان اینکه درجلسه امروز از روحانی تفاضا شد که دستورات  لازم برای پیگیری اعتبارات راه آهن بوشهر صادر شود، گفت: در حوزه اشتغال نیز تقاضا شد که با دستور رئیس جمهور به وزارت نفت، پروژه‌های پتروشیمی اجرایی شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر